Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:30:12 GMT

طرز تهیه استیک کوبایی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۰۵۸۷

طرز تهیه استیک کوبایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284                         اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها ته چین آشپزی استیک کوبا

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: آشپزی طرز تهیه استیک کوبایی استیک کوبایی از راسته گوساله همراه با چاشنی های معطر و خوشمزه تشکیل شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. طرز تهیه استیک اسکرت استیک اسمی است که اصلیتش برای اروپای شمالی است و به تیکه های گوشت که... رولت جشن در روزهای جشن رولت شیرینی بسیار مناسب جذابی است. در این ویدیو دستور... طرز تهیه پاسترامی با گوشت گاو نمک زده پاسترامی در لغت به معنای گوشت ادویه زده و دودی شده است. در این ویدیو طرز... طرز تهیه یک استیک عالی از گوشت دنده استیک غذایی است که عمدتا از گوشت خالص و لطیف آماده میشود. در این ویدیو... طرز تهیه مرغ بریان و سینه ی مرغ در باربیکیو سینه ی مرغ محبوب ترین و تمیز ترین بخش مرغ است که طرفداران فراوانی هم... طرز تهیه سالاد استیک با سیب زمینی در این ویدیو با طرز تهیه سالاد همراه با قطعات گرم استیک گوشت راسته و سیب... طرز تهیه چیزبرگر کلاسیک برگرها همواره یکی از محبوب ترین گزینه ها در رستوران های سراسر جهان بوده... طرز تهیه استیک دنده با مرینیت سیر استیک دنده یکی از محبوب ترین و لذیذترین استیک های موجود است. در این... طرز تهیه سس باربیکیو یک سس خوب، یک مکمل ویژه برای غذاهای کبابی است. در این ویدیو کوتاه با طرز... دستور پخت گوشت گاو با سس مخصوص در این ویدیو با طرز تهیه «گوشت گاو همراه با سس مخصوص / Slow Cooker... دستور پخت سالمون تریاکی تریاکی روش پخت ژاپنی است که غذا کباب یا گریل شده با محلول سس سوی و شکر... طرز تهیه استیک اسکرت با سس میسو استیک اسکرت (از گوشت سینه گاو) یکی از محبوب ترین و لذیذترین استیک‌های... طرز تهیه تاکوی ماهی گریل شده تاکو یک غذای ساده و سالم مکزیکی است که در شکل ها و انواع مختلف تهیه می... طرز تهیه استیک به سبک کانتری استیک گوشت به سبک کانتری غذایی است از گوشت گاو که در فر و در مدت حدود دو... طرز تهیه چیکن تیکای هندی چیکن تیکا یک غذای هندی است که از مرغ تهیه می شود. زمان اماده سازی و پخت... طرز تهیه پاستای خامه‌ای با مرغ پاستا یکی از غذاهای سنتی ایتالیایی است که طرفداران فراوانی در سرتاسر... طرز تهیه سوشی میوه هرچند سوشی به عنوان نوعی غذا عمدتاً تشکیل شده از ماهی نزد عموم شناخته... طرز تهیه مرغ لیمویی گریل شده غذاهای گریل شده و کبابی همواره طمع و مزه ی خاصی برای ما داشته اند. در... طرز تهیه پودر باربیکیو باربکیو یا کباب کردن برای مهمانی های خانوادگی یکی از رویدادهای مورد... طرز تهیه پنیر گریل شده با سس ویژه پنیر گریل شده یکی از اسنک های محبوب در دنیا است، این اسنک مناسب برای... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: تشکیل صف های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح طلبان است

به گزارش کیهان، دستور غلط سرپرست اصلاح‌طلب دفتر وزیر جهاد کشاورزی درباره توزیع گوشت قرمز در میادین بهمن و امین‌آباد تهران که موجب ایجاد صف‌های طولانی در طی روزهای گذشته شد بار دیگر علاقه عجیب اصلاح‌طلبان به فرستادن مردم در صف را نشان داد!این در حالی است که عرضه گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز وجود دارد و به‌صورت بشقابی‌عرضه می‌ شود اما در این فروشگاه‌ها خبری از ایجاد صف نیست.   کیهان نوشته است: پیگیری‌ها حاکی است؛ عرضه گوشت به‌صورت لاشه‌ای و شقه‌ای در میادین بهمن و امین‌آباد، بر اساسنامه شاهرخ رمضان‌نژاد؛ سرپرست وزارتی اصلاح‌طلب دفتر وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران انجام شده است. دخالت‌های سرپرست وزارتی دفتر وزیر جهاد کشاورزی در حوزه‌هایی که تخصص لازم را ندارند در چند ماه اخیر، موجب وهن وزارت جهادکشاورزی و دولت شده است.بالاخره پس از چند روز سوءاستفاده دشمنان ایران، معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که رویه غلط توزیع گوشت در میادین بهمن و امین‌آباد  متوقف شده و قرار شد این گوشت‌ها در بشقاب‌های آماده توزین‌شده با لیبل قیمت در اختیار شهروندان قرار گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استاندار کرمانشاه: صف گوشت و مرغ باید برچیده شود صف گوشت جمع نشده، صف مرغ هم آمد

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه کباب کوبیده مرغ و گوشت به روش خلاقانه و خاص
  • (ویدیو) طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی
  • طرز تهیه مالپوآ "کیک نیمرو" توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای سنتی با مرغ، سیب زمینی (فیلم)
  • طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی (فیلم)
  • طرز تهیه کباب کوبیده مرغ و گوشت به روش خلاقانه و خاص (فیلم)
  • کیهان: تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح‌طلبان است!
  • پخت نان به طبخ یک غذای محلی با گوشت بره و سیب زمینی (فیلم)
  • کشف بیش از یک تن گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • کیهان: تشکیل صف های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح طلبان است