Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان گفت: حضور معاون وزیر علوم دولت اصلاحات در دانشگاه گلستان غیرقابل هضم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فاطمه جعفری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران درباره مراسم روز دانشجو در این دانشگاه اظهار داشت: حضور ظریفیان در دانشگاه گلستان غیرقابل هضم است و ما نگران فراهم‌شدن زمینه تکرار کوی دانشگاه و فتنه 88 هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسؤلان دانشگاه نسبت به حضور چنین افرادی تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: با خبر شدیم که انجمن اسلامی دانشگاه گلستان از ظریفیان معاون وزیر علوم در دوره اصلاحات برای گرامیداشت روز دانشجو دعوت کرده و ما بارها به این نکته تاکید داشتیم که فتنه خط قرمز ماست.

سرپرست واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان ادامه داد: حضور افرادی که از فعالان فتنه 88 بوده و حضور میدانی در حادثه کوی دانشگاه سال 78 داشته در دانشگاهی مانند دانشگاه گلستان غیر قابل هضم است.

جعفری افزود: حادثه کوی دانشگاه جرقه‎ای برای براندازی نظام و مقابله با تفکر انقلابی و انقلاب و اصول آن بود، در این حادثه حلقه حاضر در وزارت علوم و وزارت کشور وقت، نقش جدی داشتند، چرا که اسناد مربوط به کوی دانشگاه در پایان دولت اصلاحات از وزارت علوم خارج و یا معدوم شده است.

وی یادآور شد: معتقدم که این آقایان در حال بازسازی خود هستند و متاسفانه هم‌اکنون نقش کلیدی در تصمیم‎سازی و تصمیم‌گیری این جریان را دارند، آنها عملا صحنه‌گردانان این جریان معاند هستند.

سرپرست واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان تاکید کرد: آقای ظریفیان با وجود اهمیت موضوع معارف، به عنوان نماینده وزارت علوم در جلسات دروس معارف شرکت می‎کردند و جالب است فردی که در مقابله با گفتمان اسلامی متهم است و با سخنرانی می‌خواهد درباره ارتقای فضای معرفتی دانشجویان نقش‌آفرینی کند.

جعفری تاکید افزود: ما نگرانیم که وقایع این چنینی با همراهی و همکاری ضد انقلاب و دستگاه‎های امنیتی خارجی در دانشگاه‎های کشور تکرار شود، چنانچه می‎بینید چند روز پیش یکی از همین عوامل میدانی از سمت دانشگاه فرهنگیان دعوت شده و حالا آقای ظریفیان با این رزومه پرشبهه از سمت دانشگاه گلستان دعوت می‎شود.

وی افزود: من لازم می‌دانم به عنوان یک دانشجوی دغدغه‌مند که گفتمان اسلامی و انقلاب برایش اهم موضوعات است، خواستار تجدید نظر نسبت به این موضوع از مسئولان دانشگاه گلستان شوم.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاشانی نژاد نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت : آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان آغاز شد.

او افزود : آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

کاشانی نژاد  گفت : در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه پارسال ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان داریم.

کاشانی نژاد گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر ، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 


دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم