Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر با شکست 2بر صفر تیم صنعت نفت آبادان و با 36امتیاز به عنوان قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر دست یابد.

پرسپولیس با این برد ۳۶ امتیازی شد و رکورد بیش‌ترین امتیاز در نیم فصل اول که در اختیار خودش بود را ارتقا بخشید.همچنین  دستاورد دیگر این برد، آقای گلی علی علیپور با ۱۰ گل زده در پایان نیم فصل اول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه شاگردان برانکو با این برد توانستند میانگین ۲.۴ امتیاز در هر بازی رکورد میانگین امتیاز تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید

تیم ملی کشتی فرنگی با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سی‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| 3 ایرانی به فینال رسیدند

در رده‌بندی تیمی ایران  با کسب 200 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

وزن 55 کیلوگرم: پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار با نتیجه 9 بر صفرمغلوب یو چول از کره شمالی شد و به مدال نقره رسید.

وزن 60 کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار در مقابل  بهرام‌اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

وزن 63 کیلوگرم: ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر هادونگ تان از چین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

وزن 67 کیلوگرم: سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد.

وزن 72 کیلوگرم: محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری و مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 9 بر 5 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

وزن 77 کیلوگرم: امیر عبدی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه 12 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

وزن 82 کیلوگرم: رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

وزن 87 کیلوگرم: ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک - یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و فینالیست شد. علیزاده در فینال به مصاف نورسلطان تورسینوف از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه 5 بر صفر برابر این حریف به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

وزن 97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به جمع چهار نفر برتر وزن ماقبل آخر رسید. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این فینال با نتیجه 9 بر صفر یوسوف ماتسی‌اف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

وزن 130 کیلوگرم: امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت‌اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و فرصت رقابت در فینال را به دست آورد. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و طلایی شد.

رده‌بندی نفرات برتر به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- یو چول رو (کره شمالی) 2- پویا دادمرز (ایران) 3- یولان موراتبک اولو (قرقیزستان) و سجاد علی البیدهان (عراق)
60 کیلوگرم: 1- ژولامان شارشنبیکوف (قرقیزسستان) 2- کایتو اینابا (ژاپن) 3- لیگیو کائو (چین) و امیررضا ده بزرگی (ایران)
63 کیلوگرم: 1- یرژت ژارلیکاسین (قزاقستان) 2- آیاتا سوزوکی (ژاپن) 3- ایمان محمدی (ایران) و چان کیم (کره شمالی)
67 کیلوگرم: 1- سعید اسماعیلی (ایران) 2- رازاک بیشیکیف (قرقیزستان) 3- لی لی (چین) و هانجائه چونگ (کره جنوبی)
72 کیلوگرم: 1- شینگو هارادا (ژاپن) 2- محمدرضا رستمی (ایران) 3- عبداله علی اف (ازبکستان) و جی لنگ (چین)
77 کیلوگرم: 1- نائو کوساکا (ژاپن) 2- آکژول محموداف (قرقیزستان) 3- ابراگیم ماگومادوف (قزاقستان) و دونیورخان ناکیبوف (ازبکستان) 5- امیر عبدی (ایران)
82 کیلوگرم: 1- تایزو یوشیدا (ژاپن) 2- رسول گرمسیری (ایران) 3- موخامدکودیر رسول اف (ازبکستان) و بکزات اورانکول اولو (قرقیزستان)
87 کیلوگرم: 1- ناصر علیزاده (ایران) 2- نورسلطان تورسینوف (قزاقستان) 3- رحیم جان اوزوکوف (ازبکستان) و ماساتو سومی (ژاپن)
97 کیلوگرم: 1- محمدهادی ساروی (ایران) 2- یوسوف ماتسی اف (قزاقستان) 3- جئونگ یئول وونگ (کره جنوبی) و هوژی هائو (چین)
130 کیلوگرم: 1- امین میرزازاده (ایران) 2- مین سئوک کیم (کره جنوبی) 3- لینگژی منگ (چین) و ارلان مناتبیکوف (قرقیزستان)

رده‌بندی تیمی: 1- ایران 200 امتیاز 2- قرقیزستان 144 امتیاز 3- ژاپن 142 امتیاز 4- قزاقستان 130 امتیاز 5- کره جنوبی 112 امتیاز 6- ازبکستان 106 امتیاز 7- چین 97 امتیاز 8- کره شمالی 54 امتیاز 9- عراق 31 امتیاز 10- مغولستان 28 امتیاز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • آیا کابوس استقلال، در انتظار پرسپولیس است؟