Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی و بازیکن سابق بایرن مونیخ از مصاف با بشیکتاش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا استقبال کرد.

طرفداری- بایرن مونیخ، صدرنشین فعلی بوندس لیگا پس از  قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که ساعاتی پیش در سوئیس برگزار شد، باید به مصاف بشیکتاش برود. دیدار رفت دو تیم در فوریه به میزبانی باواریایی ها برگزار خواهد شد و دیدار برگشت نیز در تاریخ 14 مارس در کشور ترکیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی این باشگاه معتقد است آمادگی خوب بایرن مونیخ در بازی های اخیر می تواند کلید موفقیت این تیم مقابل بشیکتاش باشد:

همه می دانیم که آن ها چه تیم قدرتمندی هستند. قرعه سختی است، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. مطمئنا جو فوق العاده ای را در ورزشگاه آن ها شاهد خواهیم بود، اما ما نیز با وضعیتی مشابه در ورزشگاه خانگی خود از آن ها پذیرایی خواهیم کرد. بی صبرانه منتظر این بازی هستیم. مطمئنا این مساله که بازی رفت را در مونیخ برگزار می کنیم برای ما مزیت محسوب نخواهد شد، اما ما تیم خوبی داریم، پس با این مساله مشکلی نخواهیم داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

دیدار تراکتور و استقلال یک میهمان ویژه دارد.

طرفداری | آندو تیموریان تماشاگر ویژه یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر است.

تراکتور و استقلال در حالی به مصاف هم می‌روند که آندارنیک تیموریان که اکنون عضو کادرفنی تیم ملی است، برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام حضور دارد.

تیموریان سابقه بازی برای هر دو تیم را در کارنامه خود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند