Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان با بیان اینکه تیم نیروی زمینی روی ما حسابی نمی‌کرد گفت: در دیدار رفت که شکست خوردیم اعتراضی به داوری نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مخدومی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پیروزی را به تماشاگران و جامعه بسکتبال گرگان تبریک می‌گویم، بازی را خوب شروع نکردیم و با اختلاف زیادی عقب افتادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تغییر تاکتیک دفاعی به بازی برگشتیم و نتیجه را به سود خود رقم زدیم و بازی را تا پایان کنترل کردیم.

مخدومی در خصوص اعتراض سرمربی تیم نیروی زمینی به داوری این دیدار خاطرنشان کرد: من هیچ گاه در خصوص داوری اظهار نظر نمی‌کنم، همان طور که بازیکنان و مربیان اشتباه می‌کنند ممکن است داور هم اشتباه کند.

وی ادامه داد: من مورد خاصی در داوری این دیدار ندیدم و در صحنه‌هایی که سرمربی حریف اعتراض داشت فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش آمده بود.

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان تصریح کرد: داور بر اساس مواردی که دیده بود قضاوت کرد و نمی‌دانم چرا سرمربی حریف به داوری اعتراض داشت.

مخدومی افزود: اتفاقا در دیدار رفت ما می‌توانستیم به داوری معترض باشیم اما با وجود باخت به داوری اعتراض نکردیم و امروز هم که بردیم باز هم اعتراضی به داوری نداریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم حریف روی ما حسابی باز نمی‌کرد و توقع چنین نمایشی از بازیکنان ما نداشت اما بازیکنان ما در غیاب کامیار صادق زاده به خوبی جنگیدند.

مخدومی یادآور شد: خوشحالم که در این دیدار به خوبی دفاع کردیم و اتفاقات خوبی در نحوه دفاع کردن ما رخ داده تا به دیدارهای بعدی هم فکر کنیم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیم یس آل مقابل مهرام گفت: برای جنگیدن به مصاف مهرام می‌رویم تا پیروز این دیدار شویم.

لازم به ذکر است؛ تیم‌های یس آل گرگان و نیروی زمینی تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بعدازظهر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶۹ بر ۶۲ یس آل به پایان رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم