Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@23:48:13 GMT

کاری می‌کنیم دشمن صهیونیستی سخت پشیمان شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۱۸۹۶

کاری می‌کنیم دشمن صهیونیستی سخت پشیمان شود

گردان‌های عزالدین القسام در بیانیه‌ای تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تاوان شکستن قواعد درگیری با مقاومت و نقض آتش‌بس در غزه را خواهد داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، گردان‌های عز‌الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است: کاری می‌کنیم تا دشمن از برآورد اشتباه خود از سکوت مقاومت و شیوه مدیریت نبرد، سخت پشیمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


القسام تأکید کرد: دشمن طی روزهای آینده به اشتباه بزرگ و ارزیابی اشتباه خود از اراده و تصمیم مقاومت پی خواهد برد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فرماندهان رژیم صهیونیستی و تصمیم‌گیرندگان این رژیم باید حجم حماقتی را که در رویارویی با مقاومت مرتکب می‌شوند، درک کنند.

شاخه نظامی جنبش حماس از مردم فلسطین و آحاد امت اسلامی و آزادگان جهان خواست که خشم خود را نسبت به تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نشان بدهند.

این بیانیه می‌افزاید: نبرد ما برای قدس هر لحظه در زیر و در روی زمین ادامه دارد و هزاران نفر از رزمندگان ما شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط خود را برای آزادسازی قدس آماده می‌کنند.

قسام ضمن تمجید از انتفاضه ادامه‌دار فلسطینی‌ها در حمایت از قدس و الاقصی و مخالفت آن‌ها با تصمیمات خصمانه باطلی که به صهیونیست‌ها حق هتک حرمت مقدسات و تجاوز به سرزمین فلسطین را می‌دهد، خواستار ادامه این انتفاضه و در پیش‌ گرفتن همه راه‌های مقاومت در برابر اشغالگری و مقابله با آن تا زوال و نابودی آن شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه چندین پایگاه مقاومت فلسطین در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند که در پی این حمله دو تن به شهادت رسیده شماری نیز زخمی شدند.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده

یک تحلیلگر برجسته عربی سخنان دیروز سخنگوی نظامی حماس را مورد بررسی قرار داده و تاکید کرد که مقاومت بعد از ۲۰۰ روز همچنان با قدرت در میدان نبرد حضور دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم در یادداشت جدید خود به اظهاراتی که روز گذشته «ابو عبیده» سخنگوی رسمی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس مطرح کرد اشاره و اعلام کرد که چندین نکته در سخنان ابوعبیده قابل توجه است. اول اینکه سخنان او کاملا مختصر و مفید بود، نکته دوم مربوط به این است که ابوعبیده اخبار خوبی را به اطلاع مخاطبان مقاومت رساند که روحیه آنها را بالا می‌برد و این اخبار مربوط به دستاوردهای میدانی مقاومت در برابر رژیم اشغالگر بود.

چند نکته درباره سخنان ابوعبیده

عطوان افزود که نکته سوم این است که ابوعبیده به دنبال شهرت و قرار گرفتن در کانون توجهات نبوده و همواره نقاب روی صورت خود دارد اما صدای با صلابتی که دارد انگیزه و روحیه همه حامیان مقاومت را تقویت می‌کند. وی در سخنرانی ضبط شده خود که عصر روز سه شنبه در دویستمین روز جنگ غزه منتشر شد به چند نکته اصلی اشاره کرد:

- ابو عبیده در وهله نخست خواستار تشدید اقدامات مقاومتی در همه اشکال و عرصه‌ها شد که این مسئله نشان می‌دهد طی روزها و هفته‌های آینده شاهد تشدید عملیات‌های مقاومتی در مناطق مختلف خواهیم بود.

- ابو عبیده تاکید کرد که دشمن همچنان در شن‌های غزه گرفتار است و هیچ دستاوردی جز ننگ و شکست و رسوایی کسب نکرده و تنها کاری که توانسته انجام دهد ارتکاب جنایت‌های وحشیانه و قتل و کشتار بوده و چه بخواهد در این وضعیت بماند و چه از آن خارج شود باید بهای سنگینی بپردازد.

- ابو عبیده مجددا تاکید کرد که فشارهای نظامی بر گردان‌های مقاومت هرگز موجب عقب نشینی مقاومت از مواضع خود نخواهد شد و مقاومت همچنان به طور کامل به حقوق ملت فلسطین پایبند بوده و هرگز به دشمن امتیاز نمی‌دهد.

- سخنگوی القسام گفت که جنبش حماس هرگز از شروط خود درباره خروج کامل نیروهای اشغالگر صهیونیست از نوار غزه، رفع کامل محاصره غزه، بازگشت همه آوارگان به خانه‌های خود و شروع فوری روند بازسازی این منطقه عقب نشینی نخواهد کرد.

- ابوعبیده همچنین در بخشی از سخنان خود به پاسخ نظامی ایران (عملیات وعده صادق) به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق اشاره و تاکید کرد که این عملیات ایران قواعد جدیدی را در درگیری به وجود آورد و محاسبات دشمن صهیونیستی را به هم ریخت.

- سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام به تشدید مقاومت در برابر اشغالگری در کرانه باختری اشاره و وضعیت هیستریک اشغالگران در برابر مقاومت را توصیف و تاکید کرد که وضعیت آشفتگی و ناامیدی شدیدی در صفوف ارتش دشمن وجود دارد.

- ابوعبیده همچنین از همه جبهه‌هایی که از نبرد طوفان الاقصی حمایت کردند به ویژه گروه‌های مقاومت در لبنان، یمن و عراق و نیز ملت‌های آنها تقدیر و تشکر کرد.

دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصیعملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد

200 روز مقاومت اسطوره‌ای در برابر اشغالگران

در ادامه مقاله عطوان آمده است که گردان‌های مقاومت در نوار غزه 200 روز متوالی در برابر ارتش رژیم اشغالگر که توسط قدرت‌های بزرگی مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه به طور کامل حمایت می‌شود، ایستادند و این مایه غرور و افتخار است. رزمندگان مقاومت در غزه در حالی 200 روز با دشمن اشغالگر جنگیدند که تانک و گنبد آهنینی در اختیار ندارند. رزمندگان مقاومت همچنین جنگنده و سایر تجهیزات پیشرفته‌ای که غرب و آمریکا به رژیم صهیونیستی می‌دهد را در اختیار ندارند اما توانستند یک پیروزی بزرگ و بی‌سابقه در برابر اشغالگران رقم بزنند.

وی تصریح کرد، مقاومت در نوار غزه محاصره شده همان طرفی است که رژیم اشغالگر را مجبور کرد تا همه گردان‌ها و تیپ‌ها و نیروهای خود را برای کاهش تلفات از غزه بیرون بکشد و اسطوره واهی بازدارندگی اسرائیل نابود شد. همچنین همه قواعد پروژه صهیونیستی در منطقه در مسیر نابودی قرار گرفت و بنابراین میلیون‌ها حامی مقاومت حق دارند که پیروزی مقاومت را در دویستمین روز از جنگ جشن بگیرند؛ مقاومتی که همه توطئه‌های دشمن را شکست داد و وضعیتی از رعب و وحشت در صفوف نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به وجود آورد.

جایگاه بالای ایران در حمایت از مقاومت

عطوان در ادامه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین اشاره و تاکید کرد که ما امروز شاهد بالاترین سطح وحدت عرصه‌های مقاومت هستیم و در این میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در صدر تقابل با رژیم اشغالگر قرار دارد. همچنین یمن تبدیل به کشوری شده که بدون هیچ ترسی در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده و آن را محاصره کرده است. در جبهه لبنان نیز می‌بینیم که شمال فلسطین اشغالی زیر آتش موشک‌ها و پهپادهای حزب الله قرار دارد و در عراق نیز موشک‌ها و پهپادهای مقاومت اسلامی این کشور با قدرت وارد میدان شده و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه و همچنین مواضع صهیونیست‌ها در ایلات و فرودگاه حیفا و سکوهای گازی دشمن اشغالگر در میدان کاریش را مورد هدف قرار می‌دهند.

این تحلیلگر فلسطینی ادامه داد که ابو عبیده امروز نامی بزرگ برای همه نسل‌های مقاومت در سراسر جهان عربی و اسلامی بوده که همواره نوید پیروزی و بازگشت روحیه عزت و سربلندی به امت اسلامی را می‌دهد.

عطوان در ادامه مقاله خود به صحبت‌های سید «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران در روز گذشته اشاره کرد با این مضمون که «اگر رژیم صهیونیستی به دنبال تحرکی ضد ایران باشد موجودیت خود را به طور کامل از دست خواهد داد و چیزی به نام رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند».

عطوان تصریح کرد که واقعا آیا بعد از عملیات وعده صادق و تکمیل عملیات طوفان الاقصی در دویستمین روز خود رژیم اشغالگر صهیونیستی جرات انجام تحرک ضد ایران را دارد؟ در پایان می‌گوییم تا زمانی که یحیی السنوار و مشاوران قهرمان او نبرد را از دل نوار غزه مدیریت می‌کنند و تا زمانی که ابوعبیده در سخنان خود نوید پیروزی را به حامیان مقاومت می‌دهد این به معنای آن است که دوره اسرائیل به سر آمده و امروز عصر مقاومت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است