Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، گفت: مسئولان استانی نگرانی مردم از مشکلات مربوط به هماهنگی های اداری را از بین ببرند و دست آنان را برای حضور در فعالیت های اقتصادی باز کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گویی با گلایه از سختگیری های استان در زمینه های توسعه‌ای شهرستان ها، تصریح کرد: اصفهان یکی از سخت‌گیرترین استان های کشور است و کاغذبازی های اداری در آن به شدت مردم را دچار نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به مشکلاتی که دولت در تامین ردیف های بودجه با آن درگیر است اشاره کرد و خطاب به مسئولان استانی گفت: در شمال استان اصفهان بیشتر واحدهای صنعتی به دست مردم ایجاد شده است، نگرانی مردم از مشکلات مربوط به هماهنگی های اداری را از بین ببرید و دست آنان را برای حضور در فعالیت های اقتصادی باز کنید.

وی تفویض اختیار را راه حل این مشکل دانست و توضیح داد: بسیاری از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با تفویض اختیار حل می شود و باید مجوزهای مربوط به تولید از سوی شهرستان های شمال استان اصفهان صادر شود تا صاحبان صنایع و کارآفرینان مجبور نباشند وقت و هزینه سفر به مرکز استان را متحمل شوند.

ساداتی نژاد با اشاره به مشکل منابع آب در استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما برای حل مسائل مربوط به حوزه آب نیازمند تعامل هستیم و باید منافع طرفینی را در تخصیص منابع رعایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم