Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله دستغیب در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید جلال حسینی اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شهادت سومین شهید محراب آیت‌الله دستغیب، دو ویژه برنامه در حرم رضوی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: نخستین برنامه دوشنبه 20 آذرماه ساعت 19 با ارائه بیانات آیت‌الله سیدعلی اصغردستغیب در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌‏شود.

وی ادامه داد: دومین برنامه نیز با موضوع «آیت‌الله دستغیب اسوه اخلاق و جهاد» سه شنبه 21 آذرماه ساعت 18 در رواق دارالهدایه تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی شهید دستغیب را اسوه کامل ولایتمداری و مروج و مربی ولایت‏‌محوری دانست و افزود: این معلم بزرگ در دوره‌ای به تهذیب نفوس جوانان زیادی از کشور پرداخت که جامعه بیش از هر زمان دیگری دچار بحران معنویت و انحرافات ایدئولوژیک بود.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌