Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@18:43:57 GMT

صدای پاپانوئل در گوش کودکان با کمک فناوری

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۳۲۱۶

رویداد۲۴-با فرا رسیدن کریسمس و سال نو میلادی، چهره بسیاری از کشورها عوض می‌شود و تزئینات زیبایی قامت شهرها را می‌پوشاند. شاید در این میان، کودکان خوشحال‌تر از همه باشند چرا که منتظر دریافت هدایایی ویژه ازسوی پاپانوئل هستند.امسال اما فناوری به این کودکان کمک می کند تا یک کریسمس بسیار جذاب را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل، این غول دنیای فناوری امکانی را فراهم کرده است تا بچه‌ها بتوانند با پاپانوئل در قطب شمال تماس برقرار کرده، به سوال‌های وی پاسخ دهند و درمقابل، موسیقی‌هایی جذاب برایشان پخش شود. درواقع بچه‌ها می‌توانند با کمک دستیار صوتی آمازون یا الکسا و همچنین دستیار صوتی گوگل یعنی Google Home، به‌طور مستقیم صدای پاپانوئل را بشنوند که مطمئنا این موضوع برایشان بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

اگر کودک شما یکی از وسایلی که قادر به فعالیت با الکسا است همچون Echo را در اختیار داشته باشد، تنها کافی است فرزند شما به این دستیار صوتی بگوید: با پاپانوئل صحبت کن. به این ترتیب ارتباط مستقیم با پاپانوئل برقرار می شود و وی با پرسیدن سوالاتی متداول سرانجام به این نتیجه می‌رسد که کودک به کدام شعر و آواز قدیمی و نوستالژیک کریسمس علاقه مند است و همان را برایش پخش می‌کند. بسیاری از کودکان جهان از شنیدن اینکه می‌توانند با پاپانوئل صحبت کنند، بسیار هیجان زده و خوشحال هستند. بهای The Google Home Mini در آستانه سال نو میلادی با بهای 30دلار به فروش می‌رسد که رقمی مناسب است و بسیاری از خانواده ها از پس خرید آن برمی‌آیند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از معرفی دستیاران مردمی توسط فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام‌های قبلی در موعد مقرر دستیاران مردمی هفت شهرستان معرفی شده اند.

مسگریان از معرفی دستیار فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت، ملارد، پیشوا، پردیس، شمیرانات و بهارستان خبر داد.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی ضمن تقدیر از فرماندارانی که در موعد اعلام شده نسبت به امر مردمی سازی تلاش کرده و گزینه‌های خود را به عنوان دستیار معرفی کرده اند، عنوان کرد: مصاحبه دستیار فرمانداران هفت شهرستان مذکور با حضور اسماعیل قضاتلو راهبر مردمی سازی استان تهران برگزار و پنج شهرستان توانستند در این مصاحبه نمره قبولی را کسب کنند.

وی در ادامه از سایر فرمانداری‌های استان تهران که هنوز برای معرفی دستیار مردمی سازی اقدام نکرده اند خواست، با توجه به شعار سال و اهمیت امر مردمی سازی هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی بیان کرد: نفراتی که در مرحله مصاحبه انتخاب می‌شوند جهت ارزیابی نهایی به کانون ارزیابی مردمی سازی دولت معرفی خواهند شد.

کد خبر 6079441

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • اسراییل صدای گریه نوزاد برای مردم غزه پخش می‌کند
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • روز جهانی صدا ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Voice Day 2024
  • دستگاه دافع حشرات پارسیان دافع
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه