Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:43:19 GMT

تيم دوم برترين‌هاي نيم‌فصل ليگ 17

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۳۲۷۳

تيم دوم برترين‌هاي نيم‌فصل ليگ 17

خبرگزاري آريا - نفرات شايسته حضور در تيم دوم منتخب نيم‌فصل "ورزش سه" بعد از بررسي و آناليز کارشناسان برگزيده شدند.
به گزارش "ورزش سه"، به دليل بالا بودن کيفيت مسابقات و نمايش خوب تيم‌ها و تعداد زيادي از بازيکنان طي 15 هفته اخير ليگ برتر، کارشناسان ما لازم دانستند علاوه بر تيم منتخب دور رفت ليگ هفدهم، تيم دوم برترين‌ها را نيز انتخاب کنند تا نفراتي هم که شايسته تقدير بودند، ياد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفت تيم در جمع 11 بازيکن برتر تيم دوم نيم‌فصل ليگ برتر "ورزش سه" داراي نماينده هستند که سهم پارس جنوبي 3 نفر، فولاد خوزستان و پديده 2 بازيکن و همچنين استقلال تهران، سپاهان، صنعت نفت آبادان و سپيدرود يک نماينده در اين بين است و با ترکيب 1-5-3 که اسامي آنها را در زير مي‌بينيد برگزيده شده‌اند:
* دروازه‌بان:
محسن فروزان(پارس جنوبي جم)
فروزان با پارس جنوبي بازگشت بسيار خوبي به ليگ برتر داشت و توانست خاطرات تلخ فصل گذشته در صباي قم را به فراموش بسپرد؛ اين دروازه‌بان که حالا تجربه زيادي در ليگ برتر دارد يکي از ستون‌هاي اصلي تيم تارتار در مسير درخشش در ليگ برتر است و هفته‌هاي زيادي را با واکنش‌هاي خوب خود به امتيازگيري پارس جنوبي کمک کرده است؛ البته در اين پست حامد لک، حسين حسيني، وحيد شيخ‌ويسي و پيام نيازمند نيز عملکرد درخشاني داشتند اما فروزان دروازه‌بان تيم دوم نيم‌فصل ورزش سه شد.

* مدافعان:
مجيد حسيني(استقلال تهران)
اين مدافع جوان يک نيم فصل درخشان ديگر در خط دفاعي استقلال پشت سر گذاشت و البته مزد درخشش خود را با دعوت به تيم ملي دريافت کرد؛ مجيد حسيني با عملکرد خوب خود و حضور در بيش از 10 بازي استقلال نقش پُر رنگي در نمايش دفاعي آبي پوشان داشت و حتي وينفرد شفر نيز اين بازيکن را نيمکت‌نشين نکرد تا رهبر خط دفاعي آبي‌ها چهره‌اي جوان با نزديک به 20 سال سن باشد؛ در اين پست بازيکنان ديگري از جمله شجاع خليل‌زاده، حامد نورمحمدي و حتي روزبه چشمي اين شانس را داشتند تا در تيم منتخب نيم فصل قرار بگيرند اما مدافع جوان استقلال اين جايگاه را به دست آورد.

محمدرضا خانزاده(پديده مشهد)
مدافع تيم ملي در جام جهاني 2014 بعد از جدايي از پرسپوليس توانست خود را بازيابي کند تا حالا يکي از بهترين‌هاي پديده باشد؛ خانزاده که در پست دفاع راست عملکرد خيره‌اي کننده با ثبت 4 گل از خود بر جاي گذاشته در تيم رضا مهاجري در دفاع و حمله موفق عمل کرده تا جلوتر از بازيکناني مانند وريا غفوري و حسين ماهيني در تيم منتخب نيم‌فصل قرار بگيرد؛ اين بازيکن که ابتداي فصل راهي پديده شد، حالا بازيکني کليدي در يکي از موفق‌ترين تيم‌هاي نيم‌فصل اول ليگ برتر به شمار مي‌رود.

ميثم تيموري(پارس جنوبي)
مدافع چپ تيم پارس جنوبي يکي از بهترين بازيکنان سازمان دفاعي اين تيم بود؛ اين مدافع کناري نشان داده که در دفاع چهره موثري است به همين دليل در تيم دوم منتخب نيم‌فصل اول ورزش سه قرار مي‌گيرد؛ تيموري در نخستين فصل حضور در ليگ برتر توانست جلوتر از چهره‌هايي مانند ميلاد زکي‌پور و محمد انصاري در بين برترين‌ها قرار بگيرد و اميدوار است تا بتواند تا پايان فصل مسير صعودي خود را ادامه دهد.

اکبر ايماني(پديده مشهد)
خانزاده تنها نماينده پديده مشهد در تيم دوم منتخب نيم فصل نيست و اکبر ايماني نيز با بازي‌هاي درخشان خود در مرکز زمين به اين تيم راه يافته است؛ هافبک دفاعي پديده در کنار اکبر صادقي زوج موفقي را در مرکز زمين ايجاد کردند و همين عملکرد خوب باعث شد تا ايماني حضور در تمرينات و بازي‌هاي تيم ملي زير نظر کي‌روش را تجربه کند؛ ايماني با ادامه اين روند حتي مي‌تواند از جمله حاضران در جام جهاني 2018 روسيه باشد.

سينا مريدي(فولاد خوزستان)
هافبک دزفولي فولاد پس از يک فصل حضور در پست دفاع چپ با حضور پورموسوي و خريد پيمان شيرزادي، به پست تخصصي خود بازگشت؛ مريدي در پست هافبک دفاعي ارزش‌هاي خود را نشان داد و يکي از اصلي‌ترين عوامل موفقيت تيمش به شمار مي‌رود؛ او در ميانه زمين به همراه عبدالله‌زاده، مبعلي و عاشوري موفق شده تا يک خط هافبک قوي و منسجم بسازد تا پورموسوي در اين پست احساس نياز نکند.

کرار جاسم(صنعت نفت آبادان)
هافبک عراقي در آبادان به روزهاي خوب خود زير نظر کمالوند بازگشته و با همين عملکرد موجب شده تا نفت آبادان شرايط مناسبي در ميانه‌هاي جدول داشته باشد. کرار با ثبت 5 گل و 3 پاس گل يکي از بهترين‌هاي ليگ برتر در عملکرد انفرادي محسوب مي‌شود و توانسته امتيازات زيادي را براي زردپوشان آباداني کسب کند؛ او همچنين موفق شده دو پنالتي از داوران براي نفت آبادان کسب کند تا مرد اول تيم ششم جدولي نفت آبادان باشد.

جلال‌الدين علي‌محمدي(سپاهان اصفهان)
6 گل و يک پاس گل عملکرد فوق‌العاده اين بازيکن در سپاهان اصفهان است؛ علي‌محمدي در دومين فصل حضورش در سپاهان بهترين بازيکن تيم کرانچار است و درخشش او تا به امروز کمک شاياني به حفظ صندلي سرمربي کروات در سپاهان انجام داده است؛ اين بازيکن سرعتي در خط حمله سپاهان جلوتر از بازيکنان نامدار اين تيم مانند انصاري و محمدي چهره ويژه زردپوشان اصفهاني است که البته بازي‌هاي خوب او تا به امروز تحت تاثير نتايج سپاهان قرار گرفته است.

علي دشتي(پارس جنوبي)
وينگر تکنيکي تيم پارس جم يکي از بازيکنان تاثيرگذار تيم تارتار به حساب مي‌آيد، اين بازيکن در خط جلوي تيمش با استفاده از سرعت و البته هوش بالاي خود خط دفاع تيم‌هاي ديگر را آزار دهد؛ حضور او در خط حمله به همراه سينگ، نانگ، صالحي و زبيدي موجب شده تا خيال تارتار از فاز هجومي تيمش راحت باشد، شايد براي يادآوري تکنيک اين بازيکن لازم باشد به گل وي مقابل استقلال تهران اشاره داشته باشيم.
حسين ابراهيمي(سپيدرود رشت)
هر چند سپيدرود رشت جايگاه مناسبي در جدول ندارد اما شايد اگر چهره‌اي مانند حسين ابراهيمي در اين تيم حضور نداشت قرمزهاي رشتي شرايط به مراتب بدتري را تجربه مي‌کردند؛ 4 گل و 3 پاس گل و گرفتن يک پنالتي کارنامه درخشاني براي اين بازيکن با تجربه در سپيدرود رشت خلق کرده تا ابراهيمي بهترين بازيکن اين تيم در نيم‌فصل اول و البته مهاجم تيم دوم ورزش سه باشد.

* مهاجم:
فرشاد جانفزا(فولاد خوزستان)
مهاجم اهل ميداوود فولاد خوزستان پس از يک فصل دوري به دليل پارگي رباط صليبي، عملکرد درخشاني در تيم جديدش داشته است؛ او که در ابتداي فصل عبدالله ويسي خط قرمز روي اسمش کشيده بود با پورموسوي دوباره احيا شد؛ جانفزا ٤ بار براي فولاد در مسابقات گلزني کرده و نکته جالب اين است که هرگاه موفق به گلزني شده، قرمزهاي اهوازي شکست نخورده‌اند؛ گل سه امتيازي اين بازيکن به پارس جم مهم‌ترين گل وي تاکنون است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا

مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد.

همچنین در این مراسم پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، به عنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم