Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@16:37:59 GMT

دعوای مرگبار در پانسیون مردانه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۴۱۶۷

دعوای مرگبار در پانسیون مردانه

اجتماع > اجتماعی - درگیری چند مرد در پانسیون، پایان خوشی نداشت و باعث شد یکی از آنها دچار مرگ مغزی شود. به گزارش همشهری، ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه افسر کلانتری ۱۰۷ فلسطین با کشیک قتل تماس گرفته و خبر از دعوای چند مرد در یک پانسیون داد.

به گفته مأمور پليس، در جريان اين درگيري، مردي ميانسال به كما رفته و پس از آن دچار مرگ مغزي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال اين تماس، قاضي جنايي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مرد ميانسال به‌دليل ضرباتي كه به سرش وارد شده دچار مرگ مغزي شده است.

خواهر وي در اين خصوص گفت:برادرم در پانسيون زندگي مي‌كرد كه شنبه شب درحالي‌كه سر و صورتش خون آلود بود به خانه من آمد. وقتي علت را پرسيدم گفت: در پانسيون با چند نفر درگير شده است و آنها با چوب و ميله فلزي به او ضربه زده‌اند. مي‌خواستم شبانه او را به دكتر ببرم اما گفت: حالش خوب است و مي‌خواهد كمي استراحت كند.

براي همين به اتاق رفت و صبح هرچه صدايش زدم جوابي نداد. به اورژانس زنگ زدم و پس از انتقال برادرم به بيمارستان مشخص شد كه سطح هوشياري‌اش پايين آمده و دچار مرگ مغزي شده است.به اين ترتيب، قاضي جنايي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

در همین زمینه: دعوای مرگبار بر سر نشستن در جلوی وانت ۲ متهم صحنه جنایت را بازسازی کردند سکوت پزشک قاتل شکست درگیری مرگبار در مغازه پتو فروشی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهدشت جاده کمربندی ندارد

تین نیوز

رئیس شورای شهر کوهدشت گفت: این شهر جاده کمربندی ندارد و به همین دلیل، شاهد تصادف های مرگبار در آن هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین نوری اظهار کرد: نیاز است به صورت ویژه به کوهدشت توجه شود. شهرداری کوهدشت نیازمند ماشین آلات به روز است.

نوری ادامه داد: این شهرستان مسیر ترانزیتی به غرب کشور محسوب می شود و به دلیل نداشتن کمربندی شاهد تصادف های مرگبار در این شهر هستیم. ضورت دارد برای ایجاد کمربندی، اعتبارات استانی تخصیص داده شود.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان، اجرای طرح های تفصیلی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر