Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@03:22:19 GMT

کلاهبردار 50 میلیاردی دستگیر شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۴۳۷۳

کلاهبردار 50 میلیاردی دستگیر شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گزارشی از مرد 40 ساله‌ای که با جعل و کلاهبرداری بالغ بر 50 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده را مشاهده می‌کنید.

  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 ویدئوهای بیشتر را اینجا مشاهده کنید.   

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به بهانه سرمایه گذاری مالی با بیش از ۳۰۰ نفر شاکی در یکی از استان‌های همجوار با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان،  خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قالب سرمایه گذاری مالی و سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانکی اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش  افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بابررسی و پالایش اخبار مشخص شد این شخص با به بهانه سرمایه گذاری مالی در شهرستان‌های پلدشت، خوی، ماکو و ارومیه اقدام به کلاهبرداری از ۳۰۰ نفر از شهروندان استان کرده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در نهایت متهم با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه گذاری در هر عنوان به مراجع معتبر و هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حوزه مسکن در سمنان
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی حوزه مسکن در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی در سمنان دستگیر شد
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس آذربایجان غربی
  • کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۰۰ نفر شاکی دستگیر شد