Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@14:31:39 GMT

محمد صلاح مرد سال آفریقا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۴۴۹۴

محمد صلاح مرد سال آفریقا شد



هافبک بااستعداد لیورپول انگلیس از نگاه شبکه BBC به عنوان برترین بازیکن سال 2017 قاره آفریقا معرفی شد.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح که آمار خیره کننده‌ای را در اولین فصل حضور در ترکیب لیورپول تجربه می‌کند، از نگاه شبکه BBC به عنوان مرد سال 2017 قاره آفریقا معرفی شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

ملی پوش مصری با گلی که در دیدار برابر وست بروم در ورزشگاه آنفیلد به ثمر رساند به سومین بازیکن تاریخ این باشگاه در 125 سال اخیر تبدیل شد که به رکورد 20 گل زده دست پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یان راش و راجر هانت، دو مهاجم افسانه‌ای، پیش از صلاح به این آمار رسیده بودند.

ستاره‌ای که با قرارداد 35 میلیون یورو در تابستان از رم راهی لیگ برتر شده اکنون عنوان برترین گلزن لیگ جزیره را در اختیار دارد و با 13 گل زده و یک گل بالاتر از هری کین، مهاجم تاتنهام، در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

تنها این آمار نیست که موجب شده تا جایزه مرد سال قاره آفریقا به صلاح برسد. هافبک سرعتی در دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه با دوگلی که برابر کنگو به ثمر رساند به حسرت 28 ساله فوتبال این کشور پایان داد و مصر را راهی جام جهانی کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: قاره آسیا بدترین حوادث آب‌وهوایی به ویژه سیل را در جهان تجربه می‌کند. شبکه تی آر تی ترکیه با اشاره به بحران گرمایش جهانی و بالا رفتن بی‌سابقه دمای زمین نوشته دمای کره زمین نسبت به دوره ۱۹۶۰-۱۹۹۰ دو برابر شده است و این گرمایش بی سابقه تبعات فاجعه‌باری به ویژه در قاره آسیا داشته است.

بنا براین گزارش،‌ ۷۹درصد از بلایای طبیعی آبی در سال ۲۰۲۳ میلادی در قاره آسیا به وقوع پیوسته است.

۶۰درصد از بلایای طبیعی مرتبط با سیل بوده است. فجایع محیط زیستی در قاره آسیا ۲هزار قربانی داشته است. و این حوادث محیط زیستی زندگی بیش از ۹میلیون نفر را به‌طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده است.

دولت چین اوایل هفته جاری اعلام کرد که بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا در گوانگ‌دونگ پرجمعیت‌ترین استان این کشور، مجبور شده تا حدود ۶۰ هزار نفر را از خانه‌هایشان تخیله کند. هفته گذشته نیز سیل بی سابقه در امارات متحده عربی خسارت های گسترده ای را برجای گذاشت. برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این سیل به ویژه در شهر دبی یک میلیارد دلار خسارت به بار آورده است.

کد خبر 846954 برچسب‌ها سيل خبر مهم محیط زیست جهان

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین