Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:29:40 GMT

5 خاصيت عجيب چاي سياه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۴۶۵۸

5 خاصيت عجيب چاي سياه

خبرگزاري آريا -

استفاده از چاي سياه، يکي از موثرترين راھکارھا براي از بين بردن بوي بد پاست
بسياري از فوايد چاي سياه(black tea) براي خيلي از افراد ناشناخته باقي مانده‌اند.چاي سياه نه تنها جايگزيني براي قهوه است، بلکه فوايد سلامتي بيشمار و البته ناشناخته‌اي هم دارد:
ترميم بريدگي ها: چاي سياه حاوي ترکيبي به نام تانين است که جلوي خونريزي زخم ھاي و بريدگي ھاي باز رو مي‌گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از بين بردن بوي بد پا: استفاده از چاي سياه، يکي از موثرترين راھکارھا براي از بين بردن بوي بد پاست. اسيد تانيک موجود در چاي سياه غليظ، باکتري ھا رو از بين برده و منافذ را مسدود مي‌کند و در نتيجه، پا کمتر عرق مي‌کند.
تقويت سلامتي لثه ھا: چاي سياه حاوي اسيد تانيک است که ورم بافت ھا را کاھش داده و جلوي خونريزي را مي‌گيرد.
تقويت سيستم ايمني بدن: دانشمندان به اين نتيجه رسيده‌اند که قدرت آنتي اکسيداني چاي سياه و چاي سبز که به مدت 5 دقيقه دم کشيده باشند، از پرآوازه‌ترين ميوه ھا و سبزيجات ھم بيشتر است.
مبارزه با حساسيت: چه به محرک ھا در فصل بھار و چه محرک ھاي پاييزي حساسيت داشته باشيد، مي‌توانيد از چاي سياه، به دليل اينکه سرشار از فلاونوئيدھا است، کمک بگيريد.
منبع: shafaonline.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • «تهدید بی خاصیت»