Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@15:11:46 GMT

چگونه پنکیک شکلاتی درست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۴۶۸۹

چگونه پنکیک شکلاتی درست کنیم؟

 در این پنکیک، از تخم مرغ استفاده نمی‌شود. برای آشنایی با روش تهیه و مواد اولیه‌ی پنکیک شکلاتی با عسل، با ما همراه باشید.

مواد لازم:

آرد: 2 پیمانه
شکر: 4 قاشق غذاخوری
نمک: کمی
روغن: 4 قاشق غذاخوری
شیر: 2 پیمانه
پودر کاکائو: 2 قاشق غذاخوری
بکینگ پودر: یک قاشق مرباخوری
عسل: یک پیمانه

طرز تهیه:

آرد، شکر، بکینگ پودر، پودر کاکائو و نمک را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ظرفی جداگانه، شیر و روغن را ریخته و پس از مخلوط کردن، آنها را به مواد خشک اضافه می‌کنیم و به آرامی هم می‌زنیم.

ماهیتابه‌ی کوچکی را انتخاب کرده و کمی از مخلوط آماده شده را داخل آن می‌ریزیم. وقتی یک طرف پنکیک، پخته شد، آن را برمی‌گردانیم تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.

روی پنکیک آماده شده را با عسل می‌پوشانیم و یک لایه‌ی دیگر پنکیک را روی آن قرار می‌دهیم. این کار را ادامه می‌دهیم. تعداد طبقه‌های پنکیک، بستگی به سلیقه‌ی خودمان دارد.

پنکیک شکلات و عسل ما برای صبحانه  آماده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم فوتسال ایران و بازیگر سابق فوتسال درباره بحث جوانی جمعیت با تأکید بر تهدیدات میانسالی در کشور گفت: این تهدید از خیلی سال‌های پیش شروع شده منتها ما آن را جدی نگرفتیم.

وی با اشاره به اینکه بیش ازبیست سال پیش این صحبت‌ها را می‌شنیده، اما کسی جدی نمی‌گرفته است، گفت: حال این امر تبدیل به یک خطر شده که باید برایش خیلی فکر شود که البته عوامل زیادی هم باعث و بانی آن هستند. شمسایی با ابراز تأسف نسبت به کسانی که الان در دور و اطراف هر کداممان می‌بینیم که علاقه به تشکیل خانواده و فرزندآوری ندارند، گفت: یک بعد قضیه مالی و اقتصادی است که باید برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج حل شود تا ان‌ها مسیر درست زندگی خود را پیدا کنند. من همیشه یک مثال فوتبالی می‌زنم آن هم این است که شما ۵۰ سال نمی‌توانید یک تیم ملی را با همان اعضا نگه دارید

بنابراین ما نیاز به تیم نوجوانان، امید، جوان و بزرگسال داریم و اینها مدام باید در این چرخه تغییر کنند. وی با اشاره به اینکه با حرف نمی‌توان کاری از پیش برد نیاز به عمل در جامعه داریم، گفت: بچه که بودم خاطرم است که مرا به ورزشگاه می‌بردند و میگفتند یک وقت حرف بدی نزنی، بچه‌ها بشنوند و یاد بگیرند هنوز این حرف در گوشم است، ما نیاز به قشر کودک و نوجوان همه جا داریم.

شمسایی با اشاره به اینکه خیلی افراد متولی هم هستند که سمت تشکیل خانواده و فرزندآوری نمی‌روند، گفت: درست است که این قاعده همه جا وجود ندارد که به خاطر شرایط مالی فرزندآوری کم شده است، من خیلی دوستانم هم هستند که تمایل به ازدواج و فرزند با وجود عدم مشکل مالی ندارند، اما برای آن قشری که نیاز مالی دارند دولت می‌بایست کاری بکند و موانع را از سر راه بردارد. با این حال من هر حرفی بزنم کارشناس نیستم و مسئولین در این زمینه اشراف دارند و باید شرایط را بررسی کنند ما تنها از کنار گود می‌توانیم حرفی بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی