Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا:قاتل سریالی امریکایی که چند ماه قبل به جرم قتل 7 زن و مرد و یک نوجوان در ایالت «کارولینا»ی جنوبی دستگیر شده بود در بازجویی‌های تخصصی به قتل‌های بیشتری اعتراف کرد. «تاد کول هیپ» 46 ساله که مزرعه‌دار بود، درجریان تجسس‌های پلیسی برای یافتن یک زوج گمشده شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرد جنایتکار پس از به دام انداختن زوج جوان، آنها را با تهدید به مزرعه‌اش کشانده بود و پس از کشتن Killing مرد جوان مقابل چشمان بهت‌زده همسرش، زن جوان وی را با غل و زنجیر بسته و طی چند ماه او را در سیاه‌چال، مورد تجاوز Rape و شکنجه Torture قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینکه سرانجام این زن درفرصتی مناسب از اسارتگاه شیطانی گریخت و خود را به پلیس Police رساند. مأموران پلیس که همراه این زن راهی مزرعه مورد نظر شده بودند پس از دستگیری مرد جنایتکار، جسد شوهر 32 ساله این زن را که در گوشه‌ای از مزرعه دفن شده بود کشف کردند.

پس از کشف این جسد، جست‌و‌جوهای گسترده مأموران و سگ‌های پلیس در این مزرعه آغاز شد تا اینکه مأموران سه جسد دیگر را نیز کشف کردند. قاتل The Murderer سریالی که پیش از این به قتل Murder هفت زن و مرد - ازجمله یک دختر 13 ساله - طی سال‌های گذشته اعتراف کرده و روانه زندان Prison شده بود در تازه‌ترین بازجویی‌ها، پرده از جنایت‌های دیگرش نیز برداشته است این در حالی است که وکیل وی پیشتر ادعا کرده بود موکلش مرتکب قتل‌های دیگر نشده است. سخنگوی پلیس، بیان جزئیات بیشتر درباره قتل‌های جدید جنایتکار سریالی را به پایان تحقیقات موکول کرد. با این حال تیم‌های تجسس و سگ‌های پلیس راهی مزرعه موردنظر شده‌اند و سرگرم جست‌و‌جو هستند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نبود توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک