Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@14:44:01 GMT

پالایش نفت شازند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۵۶۴۱

پالایش نفت شازند

نام شخص حقوقی شرکت پالايش نفت امام خمينی ( ره ) شازند  

کد فراخوان ۱,۵۰۸,۹۶۰ - يک ميليون و پانصد و هشت هزار و نهصد و شصت   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶ - بيستم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   تعداد دفعات بازدید ۳ - سه   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی ارزيابی کيفی   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی دلار   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ سايررسانه ها   تاریخ درج آگهی در روزنامه -----   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۶ - يازدهم بهمن ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت ارسال پيشنهاد ۱۰ / ۱۱ / ۱۳۹۶ - دهم بهمن ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت دریافت اسناد ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - بيست و هفتم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت دریافت سایر اسناد -----   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۰ / ۲ / ۱۳۹۷ - دهم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - مركزی - شازند   موضوع مناقصه محدود دومرحله ای شماره۳۳/۹۶ تحت عنوان بررسی اشکال موجود در کمپرسورهای گاز گردشی واحدRCD و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.   دستگاه مناقصه گزار شرکت پالايش نفت امام خمينی ( ره ) شازند   محل دریافت اسناد اراک.کيلومتر۲۰ جاده بروجرد سه راهی شازند .شرکت پالايش نفت امام خمينی(ره) شازند.ساختمان مرکزی امورحقوقی وپيمانهاwww.ikorc.ir   طبقه بندی موضوعی
  تعمير-نگهداري-پشتيبانی

  توضيحات  

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند