Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان قزاقستان از برگزاری دور جدیدی از مذاکرات صلح میان نظام سوریه و مخالفان در ۲۱ و ۲۲ دسامبر جاری در آستانه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه قزاقستان در بیانیه‌ای تاکید کرد که دور جدیدی از مذاکرات صلح سوریه در ۲۱ و ۲۲ دسامبر جاری در آستانه برگزاری می‌شود.

وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که این مذاکرات به ویژه بر روی سرنوشت افراد ربوده شده و زندانیان و رساندن کمک‌های انسانی و بررسی روند فعالیت مناطق کاهش تنش متمرکز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات اخیر آستانه در اواخر اکتبر گذشته هیچ پیشرفت ملموسی را حاصل نکرد، اما روسیه پیشنهاد داد که نشستی با حضور ۳۰ گروه سیاسی سوری از تمامی طرف‌ها برگزار شود اما تحقق این امر دشوار به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: هرچند سال گذشته نهادها مقدمات اربعین را به خوبی مهیا کردند اما امسال باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اجرای این راهپیمایی بزرگ انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در ستاد اربعین خراسان شمالی ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، اظهار کرد: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 745253

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری