Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک موسسه فرهنگی و هنری معتبر در غرب تهران، از افراد واجد شرایط ردیف شغلی زیر، جهت کار در یک محیط پویا و آموزشی دعوت به همکاری می‌نماید.

وبسایت: dfgroup.co

آدرس ایمیل: hr@arssin.com

تلفن: 02144069433

آدرس: صادقیه، بلوار فردوس شرق، احمدی، بن بست گلزار (دسترسی به مترو صادقیه)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس

گردشگران زیادی در طی سال، کیش را به عنوان یک مقصد برای سفر خود انتخاب می کنند. از این رو در این مقاله به معرفی بهترین تفریحات کیش می پردازیم تا بدانید هنگام سفر به این جزیره از چه تفریحاتی می توانید استفاده کنید. در حالت کلی، جاهای تفریحی جزیره زیبای کیش بسیار زیاد است، مانند پاراسل که یک تفریح آبی می باشد، یا شهربازی هایلند که به نوعی درلیست تفریحات غیرآبی قرار می گیرد. همچنین کشتی های تفریحی، جنگ ها و ... از جمله تفریحات کیش هستند که از ان ها استقبال می شود.

تفریحات آبی کیش

از آن جایی که دور تا دور کیش را آب فرا گرفته است، این جزیره یک مکان عالی برای تفریحات آبی است. همچنین اصلی ترین تفریحاتی که در آن وجود دارد، تفریحاتی اند که با آب سر و کار دارند و بسیار هیچان انگیز هستند. اما شما قبل از اینکه با تفریحات آبی کیش آشنا شوید باید بدانید که این تفریحات را می توانید از طریق کلوپ هایی که وجود دارند رزرو کنید. برخی از بهترین کلوپ ها که انواع تفریحات آبی مانند: شاتل، بنانا، غواصی، پاراسل و ... را دارند، عبارتند از:

کلوپ سیشل: پارک ساحلی سیمرغ، پشت هتل کوثر شماره تماس: 0939 386 9982 کلوپ ناتیلوس: کیش،طلوع کیش،خ. مرجان،خ. مرجان هفتم،خ. هتل مارینا شماره تماس: 0764446550 کلوپ مارین دریا: کیش، میدان حافظیه، ساحل مرجان5، روبه‌روى رویاى کیش شماره تماس:  09347682472 کلوپ نگین: کیش و بلوار سنایی، بلوار اندیشه شماره تماس: 0934 769 4166 کلوپ سی‌من:شهرک دیدنیها کیش و در خیابان اسکله دامون،خیابان مسیر دوچرخه شماره تماس:  09347961106

تفریحات آبی شامل:

غواصی

غواصی در آب‌های زلال خلیج فارس و شنا کردن با ماهی‌های بازیگوش یکی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌توانید در جزیره کیش برای خودتان رقم بزنید. غواص های زیادی هم خانم و هم آقا در کلوب های غواصی در کیش هستند که به راحتی به شما راه و روش غواصی را آموزش خواهند داد.

عمق غواصی تفریحی در کیش بین 5 تا 8 متر زیر سطح آب است.در زمان 15 دقیقه ای که زیر آب هستید، دنیای زیر آب را به طور کامل خواهید دید. دریای شفاف امکان مشاهده تا چندین متری اطراف را خواهد داد. تعداد زیادی از انواع ماهی ها، صدف ها و دیگر آبزیان را از نزدیک خواهید دید و حتی امکان لمس خواهید داشت!

مدت زمان غواصی15 دقیقه زمان مراجعه به این مراکز: ساعت 10 صبح الی 16 عصر مکان های سرویس دهی: ساحل مرجان، کلوپ مارینا، اسکله تفریحی

پاراسل کیش

در پاراسل، شما به یک چتر بزرگ که به یک قایق متصل است، وصل می شوید و با حرکت این قایق به پرواز در می آیید. ارتفاع این چتر از 1 تا 500 متر است که بسته به نوع درخواست شما، با این اندازه ها به آسمان می روید. مدت زمان این تفریح 20 دقیقه است و برای افراد 10 سال به بالا اعم از خانم و آقا مناسب است. سواحی که پاراسل ارائه می دهند:

ساحل سیمرغ ساحل مرجان اسکله تفریحی اسکله دامون اسکوتر زیر دریایی

 این دستگاه امکان تجربه‌ غواصی امن و مطمئن، بدون نیاز به حمل لوازم غواصی را فراهم می‌کند. به کمک این دستگاه دیگر نیازی نیست حتما شنا بلد باشید و گردشگران به راحتی می‌توانند زیر دریا گشت زده و از زیبایی‌های تمام‌نشدنی دنیای زیر آب نهایت لذت را ببرند. در نظر داشته باشید که اسکوتر دریایی مخصوص افراد 8 سال به بالا با قد حداقل 130 سانتی متر و حداکثر وزن 110 کیلوگرم است و برای خانم ها نیز محدودیتی وجود ندارد.

همچنین اگر ناراحتی قلبی و یا فشارخون و یا سایر بیماری های مشابه دارید هرگز از این تفریح استفاده نکنید.  در ضمن احتیاج نیست شنا بلد باشید. یک مربی کارآزموده شما را تا عمق 10 متری دریا همراهی خواهد کرد.

آدرس: اسکوتر زیر دریایی کیش در مرکز غواصی کیش، پشت هتل شایان دایر می باشد.

شاتل کیش

شاتل را می‌توانید به صورت تکی یا چند نفره سوار شوید. در این تفریح آبی کیش شما به وسیله یک قایق روی آب کشیده می‌شوید. هرچه سرعت قایق بالاتر باشد این تیوپ در سطح آب تکان‌های بیشتری می‌خورد و لذت و هیجان بیشتری به شما می‌دهد. تجهیزات ایمنی لازم در کلوپ تفریحی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. محل استفاده از شاتل یکی از کلوپ های اسکله تفریحی، اسکله مرجان، اسکله دامون یا ساحل سیمرغ به انتخاب خود شماست و مدت زمان استفاده از این تفریح حدود 10 دقیقه است.

فلای بورد

تجربه‌ای که با هیجان و آدرنالین بالایی همراه بوده و شاید تجربه آن کار هر کسی نباشد! فلای برد در واقع وسیله‌ای است که به یک جت اسکی متصل بوده و به وسیله‌ آن شخص را در هوا نگه می‌دارد. این وسیله ورزشی تفریحی به کاربر اجازه می دهد تا در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کند و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن از آن نمایشهای جذاب و چشمگیری ارائه دهد.

در واقع فلای بورد (Flyboard) وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی، شخص را بر روی هوا معلق یا شناور نگه می‌دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌ زدن را می‌دهد در فلای بورد تفریحی 5 دقیقه اول به عنوان آموزش استفاده می شود. این ورزش بسیار ساده است و نیاز به زمان بیشتری برای آموزش نیست.

محل استفاده از فلای بورد، یکی از سواحل اسکله تفریحی یا سیمرغ ساعت مراجعه : از ساعت 9 الی 16 پارک آبی کیش ( اوشن پارک کیش )

اولین پارک آبی روباز کشور و اولین تم پارک آبی ایران شناخته می‌شود. این پارک مهیج در جاده جهان کیش، در یک منطقه پرواز ممنوع واقع شده که هیچ سازه و ساختمان بلندی در اطراف آن وجود ندارد. وسایل بازی و سرسره‌های اوشن جزو امن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات آبی روز دنیا هستند که توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های کانادایی با نام White Water West طراحی و ساخته شده‌اند. پارک آبی اوشن یک تجربه بی نظیر برای شما به همراه خواهد داشت.

آدرس: میدان ابوموسی، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن ساعت کاری اوشن پارک9:صبح تا 8 شب

کشتی های تفریحی

کشتی‌های تفریحی کیش با برنامه‌های شاد و مفرح‌شان در مراورید خلیج فارس، هر سال پذیرایی بسیاری از گردشگران و توریست‌ ها هستند. این کشتی‌ها شما را به دل دریا می‌برند و با برنامه‌هایی مثل موزیک شاد و زنده یا استند آپ کمدی، برای چند ساعتی، از فشار زندگی و روزمرگی‌هایی که تمامی ندارند، رهایتان می‌کنند. اگر به دنبال یکی از بهترین تفریحات کیش هستید، حتما شبی را روی عرشه کشتی‌های تفریحی کیش سپری کنید و از سفر با این کشتی‌ها به خلیج فارس، لذت ببرید. 

کشتی تفریحی سیمرغ

در کشتی سیمرغ به معنای کامل روی آب‌ها قدم خواهید زد؛ شاید تعجب کنید اما کشتی سیمرغ یک کشتی آکواریومی با کف شیشه‌ای است که لذت قدم زدن روی دریا در حالی که آبزی‌ها را مشغول به شنا کردن می‌بینید، به شما هدیه می‌دهد. البته به خوش‌شانسی شما بستگی دارد که کدام آبزی‌ها را در طول سفرتان با این کشتی ببینید، بعضی ماهی‌های کوچک و بعضی‌ها هم لاکپشت‌های غول پیکر یا سفره‌های ماهی‌هایی که زیبایی‌شان وصف‌ناپذیر است را خواهند دید.

در کشتی سیمرغ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه هم سرو می‌شوند تا در کنار تمام برنامه‌ها، با خوش طعم‌ترین خوراکی‌ها، سفری لذت بخش را تجربه کنید. در کنار کشتی سیمرغ، کشتی‌های آیدا مارین، ستاره، نهنگ سفید، گردشگر و تیکا هم خدماتی مشابه به کشتی تفریحی کیش سیمرغ دارند.

زمان اجرای برنامه: از ساعت 10:00 صبح تا 17:00

کشتی طوطیا

طوطیا هم یک کشتی آکورایومی زیباست که اگر خوش شانس باشید، شما را به دل دریا می‌برد و می‌توانید در آن‌جا ماهی‌ها و آبزیان غول پیکر را ببیند و به اوج عظمت خلقت خدا پی ببرید. شب آرامشی وصف‌ناپذیر دارد، دریا نیز سرتاسر آرامش است و تماشای آبزیان هم به معنای واقعی آرامش دارد، حالا کشتی تفریحی کیش طوطیا این سه را با هم تلفیق می‌کند و آرامش بی‌نظیری را به مسافران خود هدیه می‌دهد.

کشتی تفریحی دنا

کشتی دنا از کشور استرالیا است، شما سوار بر یک کشتی استرالیایی، می‌توانید میزبانی دریا را بپذیرید و وجودتان را از شور و اشتیاق دریانوردی پر کنید. اگر کشتی تفریحی کیش دنا را انتخاب کردید، پس رفتن به کافی‌شاپ آن را هم جزو برنامه هایتان قرار دهید. غرفه عکاسی موجود در این کشتی کمک‌تان می‌کند تا عکس‌هایی حرفه‌ای و جذاب روی عرشه کشتی بیندازید و آن‌ها را به عنوان یادگار سفر با خود به همراه ببرید. عکاس‌هایی که وظیفه عکسبرداری از شما را دارند، از بهترین تجهیزات برخوردار هستند و با مهارت خود لحظات‌تان را کاملا حرفه‌ای ثبت می‌کنند.

کشتی تفریحی دنا از ساعت 21:00 شب تا 1:00 بامداد آماده خدمت‌رسانی است.

کشتی تارا کیش

کشتی تفریحی کیش تارا، دو ساعتی شما را در مراورید خلیج فارس به آب‌های نیلگونی می‌برد که زیبایی‌شان فراتر از حد انتظار است. این کشتی در هر سانس دو ساعته پذیرای بسیاری از توریست‌هایی است که می‌خواهند سفرشان را با دریانوردی جذاب‌تر کنند. موزیک زنده در کشتی تارا، تسکین‌دهنده روح و روان شما از تمام مشکلات و چالش‌های زندگی روزمره است. از قلم نیندازیم که شام در این کشتی به صورت رایگان سرو می‌شود، ته‌چین مرغ، چلو جوجه با ماست و نوشابه غذای مورد علاقه تمام ایرانی‌ها است که در کشتی تارا به عنوان شام سرو می‌شوند.

کشتی نوید

کشتی نوید دریا 3 طبقه مختلف دارد که در هر یک از طبقات، با برنامه‌های مختلف از مسافران پذیرایی می‌شود. این کشتی لوکس شامل سالن‌های vip و فرست‌کلاس با موزیک است که در طی دو ساعتی که با آن به دل دریا می‌زنید، می‌توانید با مراجعه به این سالن‌ها، لذت تفریح‌تان را بیشتر کنید.

هر چند کشتی‌های تفریحی کیش برای بزرگترها لذت‌بخش هستند، اما آیا واقعا کودکان هم از تفریحات بزرگترها لذت می‌برند؟ اگر به این موضوع شک دارید و با خانواده هستید، کشتی نوید دریا را برای تجربه تفریح روی دریا انتخاب کنید چون به پارک بازی کودکان مجهز است.برنامه‌هایی مثل جنگ‌های شادی، موزیک زنده و کنسرت‌های مختلف توسط برجسته‌ترین هنرمندان ایران در این کشتی برگزار می‌شوند. کشتی نوید دریا  کافی‎‌شاپ و غرفه عکاسی هم دارد تا با خدمت‌رسانی کامل، بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد.

ناهار و شام رایگان زمان اجرای برنامه: از ساعت 15:00 تا 00.30 بامداد کشتی اوستا

لقب بزرگترین کشتی تفریحی کیش شایسته کشتی اوستا است چون عرشه‌ای بزرگ دارد و برنامه‌هایی مختلف مثل استند اپ کمدی، جنگ‌های شبانه، مسابقات مختلف، عکاسی حرفه‌ای برای ثبت لحظات ماندگار و... در آن اجرا می‌شوند. همچنین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مختلفی در آن وجود دارد تا بتوانید از خود پذیرایی و هر لحظه‌تان را در این کشتی لذت بخش‌تر کنید.

در سالن اصلی کشتی تفریحی کیش اوستا ، اولین چیزی که توجه‌تان را به خود جلب می‌کند نورپردازی زیبای آن‌جا است. وسط این سالن استیجی برای اجرای موزیک‌های زنده یا برنامه‌های استند اپ کمدی و ... است، فرقی نمی کند کجای این سالن بنشینید، در هر صورت دید کامل و مناسبی به استیج دارید.عرشه کشتی اوستا با وسعت 270 متر به شما اجازه می‌دهد تا روی دریا قدم بزنید نگران گرمای روزهای تابستانی یا بهاری هم نباشید، عرشه دارای سیستم خنک‌کننده است و لذت‌تان را به خاطر گرما از بین نمی‌برد.

مکان کشتی اوستا کیش: بندرگاه کیش زمان اجرای برنامه: از ساعت 19:00 تا 1:00 بامداد کشتی تفریحی آرامیس

یکی از کشتی‌های تفریحی کیش که سانس‌های مختلف آن فقط در شب اجرا می‌شوند، کشتی آرامیس است. این کشتی هم برنامه‌های جالبی دارد که بدون شک می‌توانند تمام مدت سفرتان شما را سرگرم کنند. شما می‌توانید یک سفر حدودا دو ساعته را با آرامیس تجربه کنید. همانطور که نام این کشتی زیباست، نما، شکل و ظاهر آن هم زیبایی به خصوصی دارد.

کشتی آرامیس قیمتی مقرون به صرفه برای رزرو سانس دارد، پس اگر می‌خواهد لذتی فوق‌العاده با قیمتی ارزان و مناسب را تجربه کنید، کشتی آرامیس روی موج‌های دریا در انتظار شماست.

زمان اجرای برنامه: ساعت 21:00 تا 23:30

کشتی تفریحی کارینا کیش

کشتی کارینا کیش جدیدترین کشتی تفریحی جزیره است، سالن بزرگ، پنجره های قدی با دید دریا، استیج بزرگ و کنسرتی، کشتی نوساز و تمیز، از امتیازات کشتی کارینا کیش است. حضور خوانندگان، مجری و شومن حرفه ای کشتی کارینا را به انتخاب اول مسافران تبدیل کرده است.

مکان :بندرگاه در شمال شرقی جزیره و نزدیک شهر زیرزمینی کاریز است. 

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

این کشتی مجلل ترین و لوکس ترین کشتی تفریحی جزیره کیش بوده و تنها کشتی اقیانوس پیمای جزیره می باشد. برنامه موزیک و کمدی بسیار عالی دارد و حضور کمدین محبوب آقای علیرضا حقانی از ویژگی های مثبت برنامه موزیکال این کشتی به شمار می رود.

کشتی تفریحی آکواریوم شیشه ای

اگر می خواهید چند ساعتی را در آرامش بگذرانید در میان تفریحات آبی کیش ما کشتی تفریحی آکواریوم شیشه ای را به شما معرفی می کنیم. بعد از این که سوار این کشتی می شوید می توانید انواع موجودات ریز و درشت دریایی را مشاهده کنید، انواع مختلف ماهی های کوچک و بزرگ، مرجان ها و دنیای زیر آب از پشت شیشه های کشتی بسیار هیجان انگیز خواهد بود، در طی مسیر راهنما اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد.

این کشتی نیز مانند دیگر کشتی ها اجرای موسیقی زنده را در برنامه های خود دارد، برای ورود به داخل کشتی باید ۴۰ هزار تومان بلیط را که برای یک نفر است، تهیه کنید. اگرمی خواهید سوار این کشتی شوید باید به محل سوار شدن آن یعنی اسکله تفریحی بروید. زمان مراجعه :ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ بعد ظهر

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی دیگری که در مورد آن برای شما خواهیم گفت، کشتی آرتمیس نام دارد. این کشتی تفریحی در جزیره زیبای کیش آماده خدمت رسانی به گردشگران است، شما با این کشتی می توانید گشتی دو ساعته را به دور جزیره زیبای کیش داشته باشید و لحظاتی سراسر شادی و هیجان را برای خودتان رقم بزنید. طول کشتی آرتمیس معادل ۳۰ متر و عرض ۱۰ متر است، این کشتی رستورانی دارد که در آن ۱۳۰ صندلی و در طبقه اول کشتی برای گردشگران قرار دارد.

یکی از ویژگی های بارز این کشتی این است که بزرگترین رستوران دریایی را در خود جای داده است. این کشتی از سال ۱۳۸۷ افتتاح شده و دارای دو طبقه کاملا مجزاست برای ورود به داخل کشتی باید بلیط کشتی را تهیه کنید. علاوه بر وجود موسیقی زنده در تمام سانس ها، شما می توانید وعده غذایی را به همراه نوشیدنی دریافت کنید.

محل مراجعه برای سوار شدن: ، بندرگاه کی

اجاره کشتی ‌تفریحی خصوصی

اگر شما با خانواده تان به سفر می روید پیشنهاد مستر بلیط این است که کشتی تفریحی اجاره کنید. کشتی های تفریحی برای گردشگران به صورت روزانه، ماهانه و یا هفتگی اجاره داده می شوند امکانات بی نظیر و عالی مانند آشپزخانه، گاز و یخچال و مبلمان و همچنین اتاق خوابی به همراه چهار تخت خواب دارد. ظرفیت کشتی تفریحی ۱۰ الی ۱۲ نفر است، شما با استفاده از کشتی های تفریحی می توانید لحظات خوب و خوشی را برای خودتان بسازید.

البته شما می تواند تولد، مهمانی و یا سالگرد ازدواج تان را در این کشتی های تفریحی برگزار کنید، قیمت اصلی اجاره کشتی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و به نوع و زمان اجاره بستگی دارد و متغیر است

تفریحات غیر آبی کیش

بسیاری از مردم فکر می کنند که تفریحات جزیره کیش فقط یه تفریحات آبی آن ختم می شوند. اما باید بگوییم که اینگونه نیست ! تفریحات غیر آبی زیادی هم در کیش وجود دارد که مسافران و کیشوندان می توانند از آن استفاده کنند. انواع تفریحات غیر آبی کیش عبارتند از:

اتاق فرارهای کیش

دو اتاق فرار مشهور در بین تفریحات کیش وجود دارد؛ یکی اتاق فرار پارک آبی و دیگری اتاق فرار دیپلمات که هرکدام با داستانی ترسناک و پر از رمزوراز تلاش می‌کنند ساعات خاصی را برای بازیکنان بسازند. جالب اینجاست برای ورود به این اتاق‌های فرار نیازی نیست جمعیت زیادی داشته باشید و می‌توانید در گروه‌های دو تا پنج نفره بازی کنید.

آدرس:جزیره کیش، دیپلمات مال ساعت کاری اتاق فرار دیپلمات: 5عصر تا 12 شب شماره تلفن فرار دیپلمات: ۰۷۶۴۴۴۷۶۹۷۶ سافاری کیش

تفریحات سافاری کیش فقط به لندکروزسواری روی تپه‌های شنی خلاصه نمی‌شود و انتخاب‌های دیگری همچون موتور چهارچرخ ATV، موتور باگی، موتور دریفت، کارتینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، ترامپولین، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، عینک واقعیت مجازی و... نیز برایتان مهیا است.

آدرس: بلوار توسعه، کنار فاز 3 شهرک صنعتی ساعت کاری سافاری کیش: 9 صبح تا 12 ظهر و 4 بعدازظهر تا 10 شب شماره ‌تلفن سافاری کیش: 07644450440

برخی از آیتم های سافاری کیش به صورت زیر می باشد:

موتور دریفت: موتور دریفت مخصوص حرکات نمایشی با موتور مخصوص تور باگی خانواده: توری هیجان انگیز به همراه خانواده در یک مسیر بیابانی و بکر همراه با حیات وحش منحصر به فرد جزیره را نظاره گر باشید . مسیر حدوداً 5 کیلو متر بوسیله باگی 700 سی سی ، ظرفیت 5 نفر ، رانندگی و هدایت خودرو توسط راننده مجموعه. ترامپلین پارس سافاری کیش: یکی از رشته های ژیمناستیک ، در زبان عام به تشک پرش در جا و بپر بپر شناخته می شود . سن 2+ ، قابل استفاده جهت اطفال ، نوجوان – جوانان – حداکثر وزن 60 کیلوگرم صاعقه: اولین دستگاه ساخته شده در خاور میانه دقایقی پر از هیجان در انتظار شماست صاعقه را در سافاری تجربه کنید دکتر فیش پارس سافاری کیش: نام دکتر ماهی می باشد ، به گونه ای از ماهی های گاراروفا که بافتهای مرده پوست را شناسایی و عمل مکیدن و ترشح آنزیمی آنها را از بین می برند ، به سلولهای سالم پوست فرصت بیشتری برای رشد می دهند . فوتبال حبابی: فوتبال حبابی یک مسابقه هیجان انگیز فوتبال است. منهی لباس های شما از جنس حباب باد شده است. لیزر تگ: بازی یا ورزش لیزر تگ یک تفریح گروهی است که امکان انجام بازی‌های تفنگی را با تجربه‌ای متفاوت برای کاربران فراهم می‌کند. در بازی لیزرتگ بازیکنان می‌توانند به صورت تیمی یا انفرادی در قالب سناریوهای متنوع، این سبک از ورزش تیراندازی را در فضاهای باز یا سرپوشیده بازی کنند. 1-مدت زمان بازی 20 دقیقه 2-ظرفیت هر راند حداکثر 8 نفر 3-مناسب برای سنین 8 تا 80 سال.

بانجی جامپینگ

ارتفاع، هیجانی بی نظیر و تماشای جزیره از ارتفاع ۴۰ متری، تجربه‌ای که در بانجی جامپینگ نصیب شما خواهد شد. در ورزش بانجی جامپینگ فرد به وسیله یک طناب فنردار از سکو به سمت پایین سقوط آزاد می‌کند.  شما به وسیله یک طناب فنردار از روی سکوها به سمت زمین سقوط آزاد می کنید.

اصلا نیازی نیست که نگران افتادن یا جدا شدن طناب باشید چون اصول ایمنی به طور کامل در این وسیله رعایت شده و لحظاتی قبل از رسیدن به زمین طناب از برخورد شما به زمین جلوگیری می کند. در بانجی جامپینگ هیچ فشار، ضربه و یا نیرویی به فرد وارد نمیشود.

آدرس:مجموعه جاذبه واقع در میدان المپیک شماره‌ تلفن بانجی جامپینگ09121570014  : ساعت کاری بانجی جامپینگ5 : عصر تا 11 شب جایرو کوپتر

 این تجربه‌ بی‌نظیر یکی از ایمن‌ترین و جذاب‌ترین پروازهای دنیا محسوب می‌شود. جایروکوپتر یا همان هلیکوپتر تفریحی دو نفره به این صورت است که یک خلبان هلیکوپتر را هدایت می‌کند و صندلی عقب هم به مسافر اختصاص دارد. از قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار است.

جایروکوپتر یکی از امن ترین وسایل پرواز است. این وسیله به طور منظم سرویس و پیش از هر پرواز با حساسیت زیاد چک می شود.

آدرس: بلوار میرمهنا، باند پروازهای تفریحی کیش شماره ‌تلفن جایروکوپتر09347682027 : ساعت کاری جایروکوپتر :10صبح تا 5 عصر

پارک برفی پنگوئن

پارک برفی پنگوئن کیش، جای خوبی برای حس کردن خنکی است؛ به‌ویژه اگر در فصول گرم به کیش سفر کنید. البته در این مجموعه به شما لباس گرم داده می‌شود تا سرما آزارتان ندهد.  این مجموعه ارائه‌دهنده انواع تفریحات زمستانی است. دیواره‌های یخی و بلند، درختان برفی، شبیه‌ساز بارش برف و قندیل‌های تزئینی، به جذابیت این مجموعه افزوده‌اند. همچنین می‌توانید در پارک برفی پنگوئن از اسکی روی یخ، بولینگ، ماشین سواری و موارد دیگر استفاده کنید. استفاده از محیط دلپذیر پارک برفی پنگوئن برای کودکان از ۳ سال به بالا، نوجوانان، جوانان و بزرکسالان عزیز امکان‌پذیر است.

آدرس: میدان سنایی، بلوار موج ساعت کاری پارک برفی پنگوئن: 12 ظهر تا 8 شب شماره‌تلفن: 09202777110 جنگ ها و کنسرت های شبانه کیش

 جنگ های شبانه جزیره در واقع برنامه‌های شاد و مهیج هستند که لذت سفر شما را دو چندان می‌کند. اجرای استندآپ کمدی، برگزاری مسابقه، پخش و اجرای موسیقی زنده، تقلید صدا و اجرای نمایش‌های شاد، جنگ‌های شبانه را می‌سازند. کنسرت ها یکی از تفریحات و سرگرمی های پرطرفدار برای مسافران جزیره ی کیش به شمار می رود. شرکت در کنسرت ها به همراه دوستان یا خانواده تجربه ای فوق العاده و بی نظیر از یک سفر خاطره انگیز و دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

 کنسرت های خنده دار (جنگ)

یک بخش دیگر از پازل کنسرت های جزیره ی کیش را کنسرت های خنده دار تشکیل می دهند، کنسرت های طنز یکی از رکن های ثابت در جنگ ها و جشن های جزیره ی کیش محسوب می شود. در این کنسرت ها دقایقی از دغدغه و مشکلات روزمره به دور هستید و لحظاتی را به شادی و خنده سپری می کنید.

کنسرت های طنز کیش معمولا توسط حسن ریوندی، اکبر اقبالی، سامان گوران و ....اجرا می شود. این کنسرت ها شب های کیش را دوست داشتنی و شیرین تر می کنند و خاطره ی سفر شما به جزیره ی کیش را دلنشین تر و به یادمانی تر می کنند. تا همیشه با لبخند از آن یاد کنید.

جنگ های کیش عبارتند از:

جنگ شبانه پازل شو کیش: که با هنرمندی اکبر اقبالی در صدر پرطرفدارترین و محبوب ترین جنگ های شبانه کیش است. همچنین اجرای آرش شاهوران و افشین شاهوران نیز به این جنگ جذابیتی دو چندان بخشیده است. جنگ ستارگان رنگارنگ کیش: با اجرای نیما ساحلی و هنرمندی حسین حیدری (یکی از هنرمندان معروف و بنام عرصه تقلید صدا و کمدی) با اجرای نقش پیرزن زبل توانسته تبدیل به یکی از برندهای معروف جزیره شود. جنگ ایرانیا کیش: به تهیه کنندگی و خوانندگی استاد حمید خندان خواننده محبوب و معروف صدا و سیمای کشور تنها کنسرت شوی جزیره است. هم اجرای زنده موسیقی دارد و هم برنامه های متنوع کمدی و طنز. جنگ پرشین شو کیش: با اجرای امید رجبی و مصطفی رامشی هر شب در آمفی تئاتر هتل 5 ستاره کیش یکی از جنگ های موزیکال و کمدی محبوب کیش است.  کنسرت های پاپ

موسیقی پاپ از موسیقی های عام  پسند و با سبکی انعطاف پذیر است. مردم علاقه ی زیادی به زمزمه کردن و خواندن ترانه های پاپ مخصوصا در کنسرت ها همراه با خوانندگان این ترانه ها دارند. این سبک موسیقی از نظر تجاری بسیار موفق است.

کنسرت های پاپ بسیاری توسط خوانندگان مطرح موسیقی پاپ و همراهی و حضور هواداران بیشمار آنان در این جزیره برگزار می شود. از خوانندگان پاپ که بر روی سن برای اجرای کنسرت در جزیره رفته اند، میتوان بهنام بانی، سیروان خسروی، مسیح و آرش، علیرضا طلیسچی،محسن یگانه، پازل بند و ... را نام برد.

مکان های برگزاری کنسرت های کیش

کنسرت های متنوع و فراوان جزیره ی کیش درسالن های متنوع با بهترین امکانات برگزار می شود، این سالن ها فضای مناسب و مطلوب برای ذوق و شوق، همچنین لذت بیشتر فراهم کرده اند که در زیر به اختصار در مورد 4 سالن اصلی جزیره کیش برای برگزاری و اجرای کنسرت توضیح می دهیم:

 سالن تالار شهر کیش

تالار شهر کیش از بزرگترین تالارهای جزیره ی کیش با ظرفیت 3000 نفر محسوب می شود. تالار شهر کیش مکان اصلی برگزاری کنسرت های کیش می باشد. غالبا اکثر کنسرت های کیش و برنامه هایی که توسط سازمان منطقه ی کیش برای جشنوارها و مناسبتها برنامه ریزی می شود، در این مکان برگزار می شود. برای مثال می توان به برگزاری کنسرت های مختلف خوانندگان، جشن های عمومی کیش، برنامه های مخصوص کودک و نوجوان در جزیره ی کیش، قرعه کشی های شبانه ی کیش و ... را نام برد.

از ویژگی های خوب تالار شهر کیش امکان دسترسی سریع و آسان به مکان های مهم و اصلی دیگر برای مسافران می باشد، همچنین می توان برای رفتن به تالار شهر از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کرد.

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی شماره تلفن: 076 4442 2140 سالن تالار مجلل پرشین کیش

از دیگر مکان هایی که بعد از تالار شهر کیش بیشترین کنسرت ها و برنامه ها در آن برگزار می شود  تالار مجلل پرشین کیش است. در حال حاضر این تالار یکی از مکان های اصلی و مهم برگزاری کنسرت خوانندگان مختلف در کیش است و اکثریت برنامه ها و کنسرت های کیش در این مکان برگزار می شود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، پارک دلفین و باغ پرندگان کیش

سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس کیش

مجموعه ی آوای خلیج فارس با وسعتی در حدود 20 هزار متر مربع بزرگترین مجموعه فرهنگی و تفریحی کشور و بزرگترین آبنمای موزیکال خاورمیانه محسوب می شود. این مجموعه دارای امکاناتی مانند: آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ، باغ گل، گیم لندز و ... می باشد که به تازگی افتتاح شده است. سالن آمفی تئاتر این مجموعه با ظرفیت 3000 نفر یکی از مکان های برگزاری کنسرت ها در جزیره توریستی کیش می باشد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، بالاتر از اسکله تفریحی، مجموعه آوای خلیج فارس شماره تلفن : ۰۹۸۹۳۴۷۶۸۸۸۵۵ سالن کنسرت هال مریم کیش

سالن کنسرت هال مریم در مجموعه ورزشی تفریحی بولینگ مریم کیش قرار دارد، مساحت این سالن 11000 متر مربع و ظرفیت 1200 نفر مهمان را دارد، این سالن مطابق با استاندارد های جهانی و بین المللی طراحی و ساخته شده است و یکی از سالن های منحصر به فرد در جنوب کشور محسوب می شود.

اتاق فرمان سالن همایش و کنسرت هال مریم از سه سیستم صوتی، حرفه ای و به روز دنیا برای برگزاری کنسرت های برخوردار می باشد و علاوه بر آن دارای سیستم مجزا برای برگزاری همایش و سمینارهای اختصاصی نیز است، از ویژگی های دیگر این سالن سیستم نور و تصویر آن می باشد که مطابق با استانداردها قابلیت 40 متر پردازشگر تصویر را دارد، همچنین این سالن مجهز به اتاق مهمان با فضای هتل است که برای استراحت خواننده کنسرت طراحی شده است.

آدرس:کیش- خیابان سنایی- خیابان دریا- بولینگ مریم تلفن:۰۷۶۴۴۲۱۱۲۱ ساعت کاری:۱۱ صبح الی ۲ بامداد قیمت برخی تفریحات کیش در سال 1403

نوع تفریح

مدت زمان

قیمت تفریحات کیش 1403

غواصی با دلفین

20 دقیقه

1740000 ت

پاراسل

6 دقیقه

654000 ت

فلای بورد

20 دقیقه

  879000 ت

شاتل

15 دقیقه

218000 ت

اتاق فرار

1 ساعت

154000 ت

تله کابین

30 دقیقه

272000ت

جنگ های شبانه

2 ساعت

شروع از 300000 ت

پارک دلفین

3 ساعت

850000 ت

بانجی جامپینگ

45 دقیقه

1100000 ت

جایرو کوپتر

10 دقیقه

1950000 ت

پارک برفی پنگوئن

2 ساعت

700000 ت

تم پارک آبی اوشن

-

990000ت

ناگفته نماند که این قیمت ها برای 6 ماه اول سال است و 6 ماه دوم ممکن این قیمت ها دارای تغییراتی باشند.

گران ترین تفریحات کیش چه تفریحاتی هستند؟ گشت دریایی خصوصی با مینی یات شنا با دلفین یا غواصی با دلفین در کیش غواصی VIP کیش تم پارک آبی اوشن کیش جایروکوپتر کیش پارک برفی پنگوئن کیش تفریحات کیش برای کودکان شهربازی هایلندرا باید مجهزترین، شهربازی در جزیره کیش دانست که با بازی‌ها و سرگرمی‌های فراوانش می‌تواند برای ساعت‌ها کودک شما را مجذوب خود کند. آدرس: غرب جزیره، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس پارک آبی اوشن؛ جایی برای دزدان دریایی کوچک آدرس: خیابان جهان پارک برفی پنگوئن؛ جزیره را در لباس سفید ببینید کودکان همیشه برف بازی را دوست دارند آدرس: دانشگاه، بلوار ایران، خیابان سنایی، بلوار موج

دیگر خبرها

  • لیست دادگاه های تبریز
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور