Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@01:33:33 GMT

۵ خوراکی برای افزایش طول عمر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۶۴۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  برخی از خوراکی‌ها هستند که به زبان ساده باعث افزایش طول عمر می‌‏شود. در این مطلب سعی داریم به این خوراکی‌ها اشاره کنیم و از آنجایی که شاید بارها درباره مواردی مانند چای سبز و .. شنیده باشید، امیدواریم این موارد برایتان تازگی داشته باشند.

گردو

خوردن گردو یکی از بهترین کارهایی است که می‎توانید برای سالم ماندن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوردن انواع آجیل‌ها به خصوص گردو ۳ بار در هفته توصیه می‎شود.

سویا

نگران نباشید، منظور این نیست که پروتئین‌های دیگر را فراموش کنید. اما خوردن خوراکی‎های پروتئین‎دار گیاهی مانند سویا حداقل یک بار در هفته توصیه می‏‌شود.

هویج

حتما بارها شنیده‎اید که خوردن هویج برای سلامتی مناسب است. اما مطمئنا با کلمات نمی‎توان توضیح داد که این خوراکی چقدر مفید است. هویج برای پوست و مو بسیار مفید است.

نارگیل

روغن موجود در نارگیل برای مغر بسیار مفید است. نارگیل یکی از خوراکی‎هایی است که نباید خوردن آن را فراموش کنید.

انار

این میوه بسیار قدرتمند است. خوردن آن باعث افزایش انرژی بدن می‌‏شود و معروف است که می‎گویند در دانه‎های قرمز آن زندگی جاریست. این میوه باعث افزایش عمر هم می‏‌شود.

 

منبع: درنگ

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6086832

دیگر خبرها

  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • خواص آب هویج بستنی
  • فواید خوردن کره برای بدن
  • خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد
  • سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال