Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان و عضو شورای سیاست گذاری هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری،گفت: تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران به علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و آقای گل جهان و سارا خادم الشریعه شطرنج باز کشورمان اهدا می شود.

رضا شجیع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص برگزاری مراسم اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، گفت: هفتمین آیین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران ٢٨ آذر ماه سال جاری در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار و برگزار کننده این برنامه سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص اهداف برگزاری این آیین، اظهار کرد: این آیین با هدف ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور گفت: مهم ترین محور های انتخاب در این آیین بحث امداد رسانی داوطلبانه در سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، انجام فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه و همچنین انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه های سلامت، محیط زیست و محرومیت زدایی است.
دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: در این دوره با هماهنگی های انجام شده میان وزارت ورزش و جوانان و سازمان جهاد دانشگاهی ،تصمیم گرفته شد به تعدادی از ورزشکاران کشور که سابقه درخشانی در حوزه فداکاری و انجام فعالیت های داوطلبانه و فداکارانه دارند نیز این تندیس را اهدا کنیم.
شجیع در رابطه با دریافت کنندگان این تندیس ملی، اظهار کرد: براساس تصمیم شورای سیاست گذاری هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری، علی دایی و سارا خادم الشریعه و همچنین محمد پرورش و محمد حسین بی بی کبادی حائز شرایط لازم برای دریافت این تندیس انتخاب شدند و نشان ارزشمند در مراسمی که در 28 آذر ماه برگزار می شود به برگزیدگان اهدا می شود.
گفتنی است این تندیس ویژه دانشجویان است و علت انتخاب آقای دایی، تلاش ارزشمند وی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و علت انتخاب سارا خادم الشریعه، فعالیت های محیط زیستی و حرکت جوانمردانه او در مسابقات جهانی شطرنج عنوان شده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی: ٩١١٨** 1701
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی اسطوره فوتبال ایران برای تعطیلات عید به آمریکا سفر کرد و تصاویری از او در کنار بهشاد یاورزاده و نعیم سعداوی بازیکنان سابق تیم ملی منتشر شد.

حالا تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد اسطوره فوتبال ایران با شهرام شب‌پره خواننده لس‌آنجلسی دیدار کرده و در یک مهمانی حضور داشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت
  • واکنش رسول خادم به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • عکس| واکنش رسول خادم به حمله ایران به اسرائیل
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد