Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 9.2 درصدی بودجه بهزیستی نسبت به قانون بودجه 96 خبر داد و گفت: دو هزار و 400 میلیارد تومان در بودجه 97 برای این سازمان در نظر گرفته شد.

انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بودجه به امر پیشگیری توجه خاصی شده است که البته اقدامات پیشگیرانه مورد توجه سازمان بهزیستی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودجه های مربوط به اقدامات پیشگیرانه در سازمان بهزیستی ، 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: سال 97، فعالیت جدیدی به اقدامات سازمان بهزیستی کشور افزوده شده و آن اجرای اجباری غربالگری ژنتیک برای زوج ها طبق قانون برنامه ششم توسعه است تا از معلول زایی زوج ها جلوگیری شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: نظارت بر مناسب سازی برعهده سازمان بهزیستی گذاشته شده است بنابراین ردیف جدید بودجه ای برای رصد کردن و ارزیابی امور مناسب سازی دستگاه های دولتی و معابر اختصاص یافته است.
محسنی بندپی با اشاره به تبصره 14 قانون بودجه افزود: براساس آن دولت از محل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها -که قرار است یارانه نقدی برخی افراد حذف شود- ، اعتباراتی برای کاهش فقر مطلق در کشور هزینه می شود.
وی اضافه کرد: این اعتبارات از این محل، پس از ارزیابی های لازم جهت پرداخت مستمری به افراد پشت نوبتی کمیته امداد و بهزیستی مستحق ، هزینه خواهد شد.
وی یادآور شد: در حال حاضر 50 هزار نفر -که عمدتا سرپرست خانوار هستند- و 150 هزار معلول پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی قرار دارند.
اجتمام**9185**1569**مصاحبه کننده: سادات حسینی خواه **انتشار:علی حبیبی
**آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

افزایش ۱ درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افزایش 1 درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به 10 درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از بودجه ۱۴۰۲؛ درآمد‌های دولت چه تغییری کرد؟
  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو