Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه آمریکایی متذکر شد، پیروزی‌های میدانی، که دولت سوریه با پشتیبانی روسیه و ایران حاصل کرده است، این امر را بر آمریکا تحمیل کرده که با ماندن رئیس‌جمهوری روسیه حداقل تا سال ۲۰۲۱ موافقت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه نیویورکر آمریکا نوشت، دولت آمریکا تمایل دارد با ماندن «بشار اسد» در سمت ریاست‌‌جمهوری سوریه تا انتخابات آتی این کشور در سال 2021 موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورکر به نقل از مسئولان آمریکایی و اروپایی نوشت: «این روند نشان‌دهنده واقعیت نظامی بر روی زمین و پیروزی‌هایی‌ست که همپیمانان سوریه یعنی روسیه، ایران و حزب‌الله لبنان در تقویت موقعیت نظام سوریه به‌دست آورده‌اند.»

به نوشته این نشریه آمریکایی، واشنگتن که بیش از 14 میلیارد دلار برای کمپین خود علیه سوریه از سال 2014 هزینه کرده است، واقعیت روی زمین ماندن بشار اسد در قدرت دست‌کم برای چهار سال دیگر را به آمریکا تحمیل می‌کند.

 نیویورک خاطرنشان کرد که خواسته معارضان مبنی بر کناره‌گیری بشار اسد به‌عنوان پیش‌شرطی برای برقراری صلح یا انتقال سیاسی، بیشتر و بیشتر غیرواقعی به نظر می‌رسد.

این نشریه آمریکایی افزود: «از نظر دیپلماتیکی، واشنگتن از طرف قدرت‌های سه‌گانه یعنی روسیه، ایران و ترکیه، که فرآیند مسالمت‌آمیزی را رهبری می‌کنند، به حاشیه رانده شده است. مؤید این موضوع آن است که مذاکرات بین سوری‌ها در ژنو تحت نظارت سازمان ملل، نتایج چشمگیری نداشت و جایگزین آن، مذاکراتی شده است که این سه قدرت به رهبری مسکو در آستانه در حال برگزاری آن هستند.»

انتهای پیام/

R1016196/P36447/S8,89,90,95,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه

وزارت دفاع سوریه درباره تجاوز بامدادی آمریکا به مناطقی در شرق این کشور بیانیه‌ای صادر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع سوریه در این بیانیه آورده است: جنگنده های اشغالگران آمریکایی بامداد امروز سه شنبه به برخی شهرکها و روستاها و مواضع نظامی در استان دیرالزور و حومه آن حمله کردند.

تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

این بیانیه افزود این تجاوز آمریکایی به شهادت هفت نظامی و یک غیرنظامی و زخمی شدن 19 نظامی و 13 غیرنظامی منجر شد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع سوریه، حمله اشغالگران آمریکایی خسارتهای زیادی هم به زیرساختهای این مناطق وارد کرد.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه