Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیسون امنیت‌ملی مجلس از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه 20 آذر) از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: پیشرفت‌های موجود درکشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح علیرغم مشکلات و تحریم‌های موجود، مبتنی بر فناوری‌های نوین جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را فرصتی مناسب برای خود کفائی و بالندگی کشور بر شمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه صنایع مختلف کشور از جمله صنعت هوایی و سازمان صنایع هوایی به کار خواهد گرفت.

بروجردی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برای نیل به اهداف مورد نظر کشور افزود: سازمان صنایع هوایی سازمانی پرتلاش و دارای نیروهای متخصص است که تلاش‌های مؤثر و مطلوبی را با توجه به و ضعیت اقتصادی موجود به نمایش گذاشته است.

امیر سرتیپ بنی طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح نیز با عرض خیر مقدم به رئیس و اعضای کمیسون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی از حضور آنها در سازمان صنایع هوائی تشکر و قدر دانی کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح با اشاره به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به وزارت دفاع در سال 95 درباره لزوم تولید جنگنده بومی در کشور افزود: خوشبختانه ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز در دستور کار سازمان صنایع هوایی قرارگرفته است.

وی راه اندازی تمام خطوط تعمیر و نگهداری کلیه هواپیماهای موجود درکشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و همت کارکنان سازمان صنایع هوایی دانست و گفت: این توانمندی، کمکی بسیار مؤثر در جهت تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح و صنعت هوایی کشور است.

امیر سرتیپ بنی طرفی همچنین ساخت قطعات صنعت هواپیمایی کشور را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از وظایف سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح برشمرد و افزود: به حمدالله به چنان فنآوری و تکنولوژی دست یافته‌ایم که بسیاری از قطعات مورد نیاز کشور در سازمان صنایع هوایی طراحی و ساخته شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • موافقت قاطع مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند نیروهای مسلح
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس