Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@13:22:09 GMT

استقلال به دنبال جذب عمر خریبین است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۶۶۰۸

استقلال به دنبال جذب عمر خریبین است

یکی از رسانه‌های عربی مدعی شد که استقلال به دنبال جذب مرد فوتبال آسیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از رسانه‌های عربی مدعی شد که تیم استقلال به دنبال جذب مرد فوتبال آسیا است.

تیم فوتبال استقلال برای رفع نقاط ضعف خود در خط حمله در تلاش است تا یک مهاجم خوب جذب کند، تاکنون کادرفنی آبی‌ها عملکرد چند مهاجم خارجی و داخلی را بررسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا؛ یکی از رسانه‌های عربی مدعی شد استقلال به دنبال جذب عمر خریبین دارنده عنوان مرد فوتبال آسیا است. ظاهراً آبی‌ها برای رفع نقاط ضعف در خط حمله می‌خواهند با جذب این بازیکن خوش نقش مشکل گلزنی خود را در رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانان آسیا برطرف کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر

طرفداری | آنچه سازمان لیگ انجام داد هرچند دیر اما بی شک بهترین تصمیم برای پایان دادن به بازی لوس و بی مزه ای بود که داشت رقابت‌ در لیگ برتر را لوث می کرد.

اگرچه سازمان لیگ در همان ابتدای فصل به تمام مديران رسانه باشگاه ها اعلام کرد در بیست و سومین دوره لیگ برتر بیانیه نویسی ممنوع است اما تقریبا ۹۰ درصد باشگاه ها اصلا به این تذکر توجه نکردند چرا که این دستور، بازوی بازدارنده نداشت.

باشگاه ها بیانیه می دادند و کمیته اخلاق به جای برخورد با مدیران رسانه تیم ها و سرپرست همان تیم و جریمه نقدی سنگین باشگاه ها و محروم کردن مدیر تیم (سرپرست تیم) و مدیر رسانه تیم از نشستن روی نیمکت، با دستور موقت؛ افرادی از باشگاه را از حضور در ورزشگاه محروم می کرد و این تنبیه هیچ گونه ثمری نداشت و بازدارنده نبود.

بیانیه نویسی ای که از دیدار سپاهان و استقلال آغاز شد و پس از بیانیه سپاهان، شاهد دیس بک استقلال بودیم!

در ادامه هم چند بار استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و حتی ملوان، استقلال خوزستان، هوادار، نفت آبادان، فولاد، نساجی و ... به جان هم افتادند و این بازی لوس بیانیه نویسی تا جایی ادامه پیدا کرد که یک رقابت بیرون زمین کنار رقابت داخل میدان شکل گرفت.

اما حالا سازمان لیگ کوبنده ظاهر شده و با جرایم سنگین که می تواند بازدارنده باشد، می خواهد مقابل این جریان منفی ایستادگی کند.

هرچند این ترس وجود دارد که جلوگیری از اعتراض باشگاه ها به برخی مسائل و مشکلات از جمله داوری منجر به سواستفاده شود اما جریمه های سنگین سازمان لیگ برای باشگاه هایی که بیانیه بنویسند و مدیرانی که به رقبا حمله کنند و مربیانی که علیه ارکان فوتبال، حتی باشگاه خودشان حرف بزنند، می تواند منجر به برچیده شدن بساط بیانیه نویسی در فوتبال ایران شود.
فقط امیدواریم برخوردها سریع و بلافاصله بعد از تخلف باشد تا باشگاه های رقیب تیم های خاطی، ناچار به نوشتن جوابیه مقابل بیانیه نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر