Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا، رسانه‌های ورزشی ترک زبان از جمله سی ان ان ترکیه، امروز خبری را مبنی بر حضور الهیار صیادمنش در استانبول منتشر کردند و مدعی شدند این بازیکن آینده دار با باشگاه گالاتاسرای به توافق رسیده است.

این درحالی است که صیادمنش با اعلام مدیربرنامه‌هایش، اکنون در تهران به سر می‌برد و در تمرینات تیم سایپا حاضر است! انتقال صیاد منش به گالاتاسرای منوط به موافقت باشگاه سایپا و همچنین علی دایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا باشگاه ترکیه‌ای علاقه زیادی به الهیار دارد که رسانه‌های ترکیه مدعی شده‌اند او شب گذشته به استانبول سفر کرده است درحالیکه اصلا سفری صورت نگرفته است!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد

برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که این موضوع تکذیب شد.

به گزارش مهر، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی فروش گوسفند با کارت ملی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که با پیگیری خبرنگار مهر این موضوع تکذیب شد.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دام توسط دامدار‌ها و در همکاری با کشتارگاه‌ها تولید و توزیع می‌شود، افزود: اگر مبادله‌ای با کارت ملی صورت گرفته باید گزارش شود تا با آن برخورد لازم انجام شود

در ادامه افشین صدر دادرس، مدیرعامل اتحادیه دام سبک ضمن رد موضوع، عنوان کرد: چنین اخباری تأیید نمی‌شود و هر فرد برای خرید دام می‌تواند به دامدار مراجعه کند یا میادین دام که در شهر‌ها مشخص است.

وی افزود: در تهران نیز مراکز سه‌گانه عرضه مستقیم دام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در حال توزیع دام سبک است.

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول
  • ستاره ای که پپ نخواست، مدعی آقای گلی است
  • عکس | هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • هنیه و اردوغان در استانبول دیدار کردند