Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@08:19:10 GMT

عملکرد منحصر به فرد پیکان در نیم فصل نخست

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۸۳۵۳

عملکرد منحصر به فرد پیکان در نیم فصل نخست

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت به پایان رسید تا آمار دور رفت رقابت‌ها بسته شود.

در این میان تیم پیکان با هدایت مجید جلالی در این مقطع از رقابت‌ها موفق شد نتیجه‌ای کسب کند که سایر تیم‌های لیگ برتری در آن نا موفق بودند و آنهم شکست دادن پرسپولیس در این رقابت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در نیم فصل نخست تنها یک شکست متحمل شده است که مربوط به هفته ششم و دیدار مقابل پیکان است که تک گل زودهنگام مرتضی آقاخان در دقیقه 4 بازی این نتیجه را رقم زد.

بدین‌ ترتیب جلالی و شاگردانش تنها تیمی بودند که توانستند پرسپولیس برانکو را شکست دهند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی

در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی دوبی؛ علی امیریان قهرمان رقابت ۸۰۰متر شد و حمیده اسماعیل نژاد برنز گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دوبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب نمود. این دونده دوهای  نیمه استقامت ایران موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در بخش بانوان نیز حمیده اسماعیل نژاد در رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دوبی در جایگاه سوم ایستاد. این بانوی دوهای سرعت ایران موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟