Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با بیان اینکه در این شهرستان 15 واحد سورتینگ فعال وجود دارد؛ گفت: پیش‌بینی می‌شود طی سال‌جاری، 188 هزار تن مرکبات در باغ‌های این شهرستان تولید شود.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، سید شبر موسوی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: سطح باغ‌های مرکبات شهرستان میاندورود، 7 هزار و 526 هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تاکنون 90 درصد نارنگی و 60 درصد تامسون منطقه برداشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با میانگین عملکرد 25 تن در هکتار، 188 هزار تن مرکبات از باغ‌های این شهرستان برداشت شود.

موسوی در پایان اذعان کرد: در این شهرستان 15 واحد سورتینگ فعال وجود دارد که به‌صورت دوره‌ای مورد نظارت و بازدید کارشناسان این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد

سونیا افشاری سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان گفت: این واحد تزریقاتی در قالب مطب، پروانه فعالیت پزشک را بر روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو می کرد.

وی اضافه کرد:طبق گزارش‌های دریافتی از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، این واحد مورد بازرسی قرار گرفت .

این مسوول ادامه داد: طبق این بازرسی، فعالیت‌های غیرقانونی این واحد و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

افشاری به شهروندان هشدار داد : از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند .

وی اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحدهای دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان صادر شد