Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف اموال سرقتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و مقادیری مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران،  سرهنگ ناصرعلی صفر پور اظهار داشت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه‌دار، طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده این شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضایی، در عملیاتی هماهنگ و ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، موفق به کشف 5 دستگاه موتور سیکلت، سه دستگاه دوچرخه، 2 قبضه سلاح شکاری، سه دستگاه تلوزیون، بیش از 30 قلم از انواع اتصالات و ادوات کشاورزی و بیش از 10 دستگاه لوازم داخلی خودرو و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شدند.

صفرپور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح، گفت: در این طرح 11 متهم به سرقت و خرید و فروش مواد مخدر و دستگیر شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/

R41358/P1494/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد