Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا آصفی از خرید 1300 بلیط بازی های ایران در جام جهانی توسط ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

طرفداری- حمیدرضا آصفی، مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال با اعلام این که تاکنون 1300 بلیت توسط ایرانیان خارج از کشور برای تماشای بازی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه خریداری شده اظهار داشت که برای حضور پرقدرت در روسیه تمامی جوانب در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا آصفی در جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه 2018، فرصت فراهم آوری تدارکات لازم برای حضور موفق تیم ملی در بازی های پیش رو را فرصتی مناسب برای برنامه ریزی دانست.

مشاور امور بین المللی فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسات فدراسیون با دستگاه های مختلف و تقسیم امور به شاخه های مشخص نظیر فرهنگی، امنیتی گردشگری، رسانه و ...گفت:

تمام جوانب حضوری قدرتمند در روسیه درنظر گرفته شده است.

وی با اعلام این که تا کنون 1300 بلیط توسط ایرانی های خارج از کشور برای دیدن بازی های کشورمان خریداری شده است، اظهار داشت:

فدراسیون جهانی فوتبال هشت درصد ظرفیت ورزشگاه ها را به کشور مستقر در زمین اختصاص داده است که برای ما چیزی حدود سه هزار صندلی خواهد شد.

ولی تیموری در ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال که امروز به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این که برای شروع فعالیت در این زمینه دفاتر تخصصی با همکاری فدراسیون فوتبال آغاز به کار کرده اند، گفت:

با لغو روادید گروهی برای ورود به روسیه، گوشه ای از مشکلات خروج از کشور و گردشگری در این برهه زمانی حل خواهد شد.

وی همچنین از جام جهانی به عنوان رویدادی بین المللی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشورمان یاد کرد و افزود:

برای معرفی جامعه پویای ایران امروزی کمیته ای تخصصی در معانت گردشگری تشکیل داده ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی