Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:51:52 GMT

چگونه از آسانسور استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۰۵۴۵

چگونه از آسانسور استفاده کنیم؟

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB ماده۵۶ قانون تملک آپارتمان‌ها :اسباب­‌کشی، حمل مصالح و نخاله­‌های ساختمانی با آسانسور ممنوع بوده و سرایدار مکلّف به ممانعت است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بزرگ‌ترین آسانسور جهان با ظرفیت و ظاهری باورنکردنی در هند!

این آسانسور که توسط شرکت حمل و نقل عمودی فنلاندی Kone Corporation رونمایی شده، در مرکز جهانی جیو بمبئی قرار دارد؛ جایی که به عنوان مقصد تجاری و فرهنگی جدید هند شناخته می‌شود.

این آسانسور بین پنج طبقه می‌تواند ۲۳۵ نفر را در یک حرکت حمل کند.

 این آسانسور با وزن ۱۶ تن، از ۱۸ قرقره و ۹ سیم بکسل تشکیل شده است و بین پنج طبقه با سرعت ۱.۳ فوت در ثانیه حرکت می‌کند.

گفتنی است که این آسانسور برای جابجایی مهمان‌های مراسم‌های بزرگ مانند عروسی، کنفرانس و نمایشگاه‌‎هایی که در آن ساختمان برگزار می‌شود تعبیه شده است.

گفتنی است که این آسانسور مجهز به تجهیزاتی است که باعث افزایش دوام آن و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هند ، عجیب ترین سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بزرگ‌ترین آسانسور جهان با ظرفیت و ظاهری باورنکردنی در هند!
  • بزرگ‌ترین آسانسور جهان با ظرفیت ۲۳۵ نفر
  • (ویدئو) بزرگترین و متفاوت‌ترین آسانسور دنیا
  • بزرگ ترین آسانسور جهان با ظرفیت ۲۳۵ نفر (فیلم)