Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-03-29@15:42:50 GMT

قریشی: با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفم+ویدئو

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۰۹۶۹

قریشی: با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفم+ویدئو

‍‍‍‍‍‍

به‌ گزارش"۱۱نیوز"؛ سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی گفت که دوست ندارد هیچ وقت به ورزشگاه فوتبال برود. همچنین او اعلام کرد که مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها است. او در پاسخ به این سوال که دوست دارد به استادیوم برود پاسخ داد: ««دوست ندارم برم استادیوم، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست میدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دانلود کنید

برچسب ها: سحر قریشی ، حضور زنان در استادیوم ، مخالفت سحر قریشی با حضور زنان در استادیوم ، ۱۱نیوز ، با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفم ، مخالفت سحر فریشی با حضور زنان در ورزشگاه‌ها ، نظر سحر قریشی در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پاپ برای نخستین بار پای زنان زندانی را شست و بوسید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در مراسم پنج‌شنبه مقدس قبل از عید پاک، پای ۱۲ زن زندانی را در رُم شست و بوسید. او روز پنج‌شنبه، ۹ فروردین از زندان زندان در حومه شمال شرقی پایتخت دیدار کرد که پیش از این در سال ۲۰۱۵ نیز در این محل حضور یافته بود. با این حال، این برای اولین‌بار بود که پاپ ۸۷ ساله، این مراسم سالانه را تنها به زنان اختصاص داد.

در این مراسم سنتی، پاپ به طور معمول پای زندانیان را شسته، خشک می‌کند و در مواردی می‌بوسد.

بر اساس تصاویری که خبرگزاری‌ها منتشر کرده‌اند، پاپ فرانسیس در این مراسم، در حالی که روی صندلی چرخدار نشسته بود، پاهای این ۱۲ زن زندانی را یک به یک شست و خشک کرد و بوسید.

پنج‌شنبه مقدس در میان مسیحیان یادآور آیینی است که در آن عیسی مسیح در شام آخر پای ۱۲ تن از حواریون خود را شست‌وشو داد. پاپ فرانسیس گفت که شستن پا‌ها نوعی فراخواندن برای خدمت به دیگران است.

پاپ در حضور گروه کوچکی از زندانیان زن گفت: همه ما شکست‌های بزرگ و کوچک را می‌شناسیم.

رهبر کاتولیک‌های جهان بار‌ها از زندان‌ها، مراکز پناهندگان و بیماران بازدید کرده و حتی پا‌های اعضای سابق گروه‌های مافیا و دیگر به حاشیه رانده شده‌ها را شسته است.

دیگر خبرها

  • ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی جهت حضور در تمرین نوروزی؛ تا این لحظه زنان اجازه ورود پیدا نکرده‌اند
  • (ویدئو) ورود تانک‌های آمریکایی آبرامز به اوکراین
  • (ویدئو) پاپ برای نخستین بار پای زنان زندانی را شست و بوسید
  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • عکس| شرایط عجیب زمین چمن استادیوم عشق آباد