Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:37:08 GMT

به دار آویختن قاتل در جویبار

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۲۱۲۱

به دار آویختن قاتل در جویبار

قاتل سیزده بدر خونین سال 93 در جویبار صبح امروز در محل وقوع جرم به دار مجازات آویخته شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ درویشی فرمانده نیروی انتظامی جویبار با اعلام این خبر گفت: 13 فروردین سال 93 در مراتع روستای لاکدشت جویبار چند جوان با خانواده ای درگیر شده که در این بین جوان 24 ساله ای به نام بهنام غفاری با ضربات چاقو به قتل رسیده که پس از دستگیری عاملان و قاتل، موضوع پرونده به صورت وِیژه دستور کار قرار گرفته و پس از 3 سال دستگاه قضایی قاتل را مشخص و با صدور حکم تایید دیوان عالی کشور حکم قصاص اجراء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می شود بر اساس حکم دیوان عالی کشور حسین ساروکی ساکن روستای چهارطاق بن جویبار به اتهام قتل عمدی بهنام غفاری چراتی محکوم به قصاص شده و حکم صادره صبح امروز در محل وقوع جرم در روستای لاکدشت چپکرود این شهرستان اجرا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲ تن فرآورده خام دامی در جویبار معدوم شد

رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار گفت: حدود ۲ تن فرآورده دامی در جویبار شناسایی و معدوم شد و ۸ نفر در این ارتباط به مراجع قضایی معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جویبار، روح‌الله جمشیدی بیان کرد: با پایش تیم کارشناسان اداره دامپزشکی جویبار و با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان و نوروز، بازدیدهای متعددی از واحد‌های عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی به عمل آمد.

رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار افزود: در این پایش‌ها 34کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی منجمد که فاقد هویت و شرایط مناسب نگهداری بود، در دو واحد قصابی کشف و معدوم شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح نظارت به صورت مستمر در شهرستان جویبار اجرا می‌شود، گفت: در یک ماه گذشته یک تن و 835 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی معدوم شده است.

جمشیدی افزود: این فرآورده‌های دامی کشف شده شامل خمیر مرغ و گوشت بود؛ در این ارتباط 8 نفر نیز شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفت ملی شد، دست استعمار کوتاه
  • خوانندگی پر احساس بهنام بانی زیر باران در سیدنی استرالیا کنار خیابان (فیلم)
  • (ویدئو) تقلید رضا شفیعی جم از ترانه و مدل اجرای بهنام بانی
  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • تصادف، دست سارق سریالی خانه ها را رو کرد
  • حدود ۲ تن فرآورده خام دامی در جویبار معدوم شد
  • معدوم سازی بیش از یک تن فرآورده‌های دامی در جویبار
  • نظر کارگروه شعب حقوقی دیوان عالی کشور در مورد مستحق للغیر بودن مبیع و توافق متداعیین
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی/ بهنام بهترین بازیکن زمین شد
  • نظارت بر محاکم از اولویت‌های کاری سال جدید خواهد بود