Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@06:18:13 GMT

اسنپ چت اولویت نوجوانان امریکایی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۲۶۰۵

اسنپ چت اولویت نوجوانان امریکایی

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد حدود نیمی از نوجوانان امریکایی اسنپ چت را به عنوان شبکه‌ اجتماعی نخست خود انتخاب کرده‌اند. میترا جلیلی خبرنگار

ایران آنلاین /مطالعات موسسه پژوهشی و سرمایه‌گذاری Piper Jaffray نشان می‌دهد که این روزها اسنپ چت در میان نوجوانان امریکایی بیش از همیشه محبوب شده است.

این موسسه که هر بهار و پاییز درباره رفتار کاربران در شبکه‌های اجتماعی تحقیقاتی انجام می‌دهند، در آخرین گزارش خود آورده‌ است 47درصد از نوجوانان شرکت کننده در نظرسنجی، اسنپ‌چت  را به عنوان شبکه اجتماعی برتر خود انتخاب کردند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش 39درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، همچنین در پاییز امسال 24درصد نوجوانان از اینستاگرام، 9درصد از فیس‌بوک و 7درصد هم از توئیتر استفاده می‌کردند.

همچنین اگر بخواهیم نگاهی به گذشته داشته باشیم، باید گفت که در سال 2015 اسنپ چت جزو کم طرفدارترین اپلیکیشن‌ها بود. گزارش این موسسه  نشان می‌دهد که از سال 2015 تاکنون اینستاگرام در زمره شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار محسوب نمی‌شود.

گفتنی است که در بهار امسال نیز این رقم برای اینستاگرام 23درصد، توئیتر و فیس‌بوک 11درصد بوده است. اگر هم بخواهیم به سال 2016 نگاهی بیندازیم، 24درصد از نوجوانان به اینستاگرام روی خوش نشان دادند و توئیتر و فیس‌بوک نیز هرکدام 13درصد از نوجوانان امریکایی را جذب خود کرده بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهار کرد: لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 مارس 2024
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • ◄ توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند