Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@19:34:04 GMT

آخرین اخبار از زمان اعدام قاتل ستایش

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۲۹۲۶

وکیل مدافع خانواده ستایش قریشی درباره اجرای حکم و زمان اعدام قاتل ستایش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شریان نیوز،مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی در گفتگو با در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش و زمان اجرای حکم اظهار کرد: روز شنبه هفته جاری به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پرونده با دادستان ورامین دیداری داشتم که وی اعلام کرد، 25 آذر ماه 18 سال قاتل ستایش به تاریخ شمسی تمام می شود و بعد از این تاریخ برای کسب تکلیف در مورد زمان اجرای حکم، نامه‌ای به مقامات قضایی استان ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:دادستان ورامین اعلام کرده است که پروسه اجرای حکم طبق قانون باید انجام شود، با این وجود ما در تلاش هستیم که از خانواده مقتول رضایت بگیریم و چندین نفر را هم از اقشار مختلف واسطه کردیم که با خانواده مقتول صحبت کنند، اما هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.

عسگر قاسمی آقباش وکیل مدافع خانواده ستایش قریشی: هنوز حکم اجرا نشده است و زمان اجرای رای هم به طرفین پرونده ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اعلام رضایت از طرف خانواده مقتول وجود دارد یا نه؟، گفت: اصلا فضای رضایت وجود ندارد.

وکیل مدافع خانواده ستایش گفت: اگر بر فرض محال خانوداه ستایش اعلام رضایت کنند باز هم حکم باید اجرا شود، زیرا این پرونده جنبه عمومی دارد.

برچسب هاستایشقاتل

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته