Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@11:26:13 GMT

راه‌اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۲۹۹۸

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان خبر داد.به گزارش بلاغ، دکتر احمد میدری با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اظهار کرد: در این پایگاه اطلاعات هویتی همه ایرانیان به ثبت رسیده و از این طریق می‌توان متوجه شد که هر فرد در کجا شاغل است و چه میزان حقوق دریافت می‌کند، همچنین در صورتی که در بخش خصوصی مشغول به کار باشد نام کارگاه، نوع فعالیت کارگاه و میزان حقوق پرداختی به فرد اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس مطالعات صورت گرفته در دو دانشگاه دولتی تهران مشخص شد، در چه رشته‌های تحصیلی احتمال پیدا کردن شغل بیشتر است، به عنوان مثال احتمال شغل پیدا کردن فارغ التحصیلان رشته ارتباطات بیشتر از رشته حقوق است.

میدری یادآور شد: اطلاعات به‌دست آمده در مورد میزان کسب شغل در رشته‌های مختلف تحصیلی را در اختیار وزارت علوم قرار دادیم که برای آنان نیز نتیجه این تحقیقات جالب توجه بود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه بیمه معتادان در کشور نیز گفت: بودجه بیمه معتادان در اختیار سازمان بیمه سلامت است و تاکنون موانعی برای جذب وجود داشت و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه صورت نگرفته و شرایط استفاده از این بیمه بسیار محدود بود برهمین اساس شرایط را به سمتی تغییر دادیم که بتوانیم تامین هزینه کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی