Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پنج سارق خشن که با معرفی خود به عنوان اعضای گروهک تروریستی داعش، به یک ایستگاه هلال احمر در اتوبان قم- تهران حمله کرده بودند دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، دوازدهم آذرماه سال 94 پنج سارق خشن به یکی از ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر در کیلومتر 35 اتوبان قم - تهران حمله کردند و با معرفی خود به عنوان اعضای گروه تروریستی داعش ISIS اقدام به سرقت Stealing آمبولانس، یکدستگاه سواری پراید، وجوه نقد و تجهیزات هلال احمر کردند و گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار اخبار مربوط به این ماجرا موجی از شایعاتی مبنی بر فعالیت داعش درتهران به راه افتاد و موجب نگرانی های مردم شد. از این تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس Police آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد .در بررسی ها روشن شد دزدان هیچ ارتباطی با گروهک تروریستی داعش ندارند.

ساعاتی از این ماجرا نگذشته بود که پلیس رد دزدان خشن را در شهریار یافت و آنها را در یک عملیات ویژه دستگیر کرد.متهمان که همگی سابقه دار هستند به حمله مسلحانه به ایستگاه هلال احمر و بستن دست و پای نیروهای امدادی و سرقت اعتراف کردند. دزدان دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و جرمشان را گردن گرفتند.آنها ابراز پشیمانی کردند و گفتند برای ترساندن نیروهای امدادی به دروغ گفته بودند که از اعضای گروهک داعش هستند.

قضات دادگاه قرار است برای دزدان خشن به زودی حکم صادر کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان