Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@12:42:18 GMT

شيک ترين ساعت هاي مچي رزگلد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۳۲۹۹

شيک ترين ساعت هاي مچي رزگلد

خبرگزاري آريا -
ديگر جواهرات محدود به دو رنگ نقره اي و طلايي نيست بلکه رنگ رزگلد نيز محبوبيت خود را در ميان مردم، به خصوص زماني که صحبت از رنگ ساعت هاي مچي مي شود، پيدا کرده است. اگر شما هم دوست داريد که به ظاهر ساعت هاي مچي خود تنوع دهيد، به مدل هاي ساعت رزگلد زنانه اي که در ادامه برايتان آورده ايم، نگاهي بياندازيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1. Guess
برند گس ساعتي مدرن و زيبا طراحي کرده است که مطمئنا در دل طرفداران اين برند خواهد نشست. بند اين ساعت به گونه اي طراحي شده که بسيار راحت و انعطاف پذير بوده و کاملا روي دست مي نشيند. صفحه آن نيز بسيار ساده و شيک بوده و تنها با 4 الماس طراحي شده که بي شک مورد قبول مينيماليست ها قرار خواهد گرفت.

صفحه اين ساعت بسيار ساده و شيک با 4 الماس طراحي شده که مورد قبول مينيماليست ها است
2. Calvin Klein
اين مدل ساعت کلوين کلاين نه تنها از نظر کيفيت، بلکه از نظر زيبايي ظاهري نيز بي نظير است. طراحي بندهاي اين ساعت بسيار منحصر بفرد بوده به طوري که چنين مدلي را روي دست هيچ فرد ديگري نخواهيد ديد. اگر از جمله افرادي هستيد که دوست داريد در ميان جمع خاص باشيد و در عين سادگي بدرخشيد، ما اين مدل ساعت را به شما پيشنهاد مي دهيم.

بندهاي اين ساعت بسيار منحصر بفرد بوده طوري که اين مدل را روي دست هيچ کس نخواهيد ديد
3. Anne Klein
برند آنه کلين به جزييات اهميت زيادي مي دهد. با نگاهي به اين مدل ساعت مچي مي بينيد که بند چرمي آن در کنار رنگ رزگلد چه هماهنگي و زيبايي خاصي پيدا کرده است. اعداد اين ساعت نيز به حروف رومي بزرگ نوشته شده که خود يکي ديگر از ويژگي هاي خاص آن مي باشد.

بند چرمي آن در کنار رنگ رزگلد چه هماهنگي و زيبايي خاصي پيدا کرده است
4. DKNY
برند دي کي ان واي رنگ رزگلد را در کنار رنگ نقره اي به کار برده است. اين مدل ساعت هم براي موقعيت هاي رسمي و هم براي مصرف روزانه مناسب است، بنابراين مي توانيد با يک تير دو نشان بزنيد و ساعتي خريداري کنيد که کارايي هاي زيادي دارد.

اين مدل ساعت هم براي موقعيت هاي رسمي و هم براي مصرف روزانه مناسب است
5. Tommy Hilfiger
برند تامي هايلفيگر هميشه در طراحي هاي خود متفاوت عمل کرده است. اين برند از کريستال براي اعداد صفحه ساعت استفاده کرده که بسيار شيک و چشمگير است.

در اين ساعت از کريستال براي اعداد صفحه ساعت استفاده کرده که بسيار شيک و چشمگير است
6. Kate Spade Holland
برند کيت اسپيد ساعتي براي خانم ها طراحي کرده که ظرافت زيادي دارد. بند اين ساعت 12 ميلي متري و باريک اما صفحه آن بزرگ و حدود 34 ميلي متر است که تضاد زيبايي را ايجاد کرده است.

بند اين ساعت باريک اما صفحه آن بزرگ است که تضاد زيبايي را ايجاد کرده است
7. Michael Kors Parker
ساعت مايکل کورس براي آن دسته از خانم هايي که در خريدشان جسارت به خرج مي دهند، مناسب است. در وسط صفحه اين ساعت لوگوي بزرگ اين برند حک و قاب آن با 70 کريستال تزيين شده است. از آنجا که اين مدل ساعت تا 100 متر زير آب استقامت دارد، بهترين گزينه براي زمان هاي شنا و ديگر ورزش هاي آبي است.

اين ساعت تا 100 متر زير آب استقامت دارد و براي زمان شنا و ديگر ورزش هاي آبي مناسب است
8. Fossil
طراحي کلاسيک اين ساعت در کنار جزيياتي که روي صفحه آن به کار رفته، ظاهري لوکس به آن بخشيده است. به روي صفحه ساعت دو صفحه نمايش گرد مي بينيد که يکي تاريخ و ديگري شب و روز را نشان مي دهد.

طراحي کلاسيک اين ساعت در کنار جزييات صفحه آن، ظاهري لوکس به آن بخشيده است
9. Bulova
آنچه اين ساعت را متفاوت و زيبا ساخته، الماس هاي به کار رفته در آن است. در واقع 17 الماس در طراحي اين ساعت استفاده شده که 11 تاي آن را روي صفحه اصلي ساعت و 6 تاي ديگر را در بيرون و روي قاب آن مي بينيد. اگر به دنبال ساعتي براي موقعيت هاي رسمي خود مي گرديد، اين مدل انتخاب خوبي برايتان خواهد بود.

اين مدل ساعت انتخاب خوبي براي موقعيت هاي رسمي خود خواهد بود
10. Skagen Anita
اگر به دنبال ساعتي به سبک مينيماليست مي گرديد، بد نيست که به ساعت رزگلدي که برند اسکاگن آنيتا طراحي کرده است نگاهي بياندازيد. بند اين ساعت به گونه اي طراحي شده که روي دست تان مي نشيند و آنقدر راحت و سبک است که احساس مي کنيد چيزي روي دست هايتان نيست. صفحه آن نيز ساده و زيبا طراحي شده که با هر سليقه اي جور در مي آيد.

صفحه اين ساعت ساده و زيبا طراحي شده که با هر سليقه اي جور در مي آيد
11. Nixon Kensington
يکي ديگر از ساعت هاي سبک مينيماليست، ساعت زنانه نيکسون است. طراح اين ساعت سادگي را برگزيده اما با رنگ رزگلدي که انتخاب کرده، به آن جذابيت بخشيده است.

يکي ديگر از ساعت هاي سبک مينيماليست، ساعت زنانه نيکسون است
12. Citizen
در کيفيت بالاي ساعت هاي سيتيزن هيچ شکي نيست. اين مدل ساعت زنانه نيز از اين قاعده مستثني نمي باشد. از آنجا که اين مدل ساعت با نور خورشيد کار مي کند، احتياجي به تعويض باتري ندارد که بسيار به صرفه است. قاب اين ساعت با کريستالهاي سواروسکي تزيين شده است که خود بر برتري اين مدل نسبت به مدل هاي ديگر مي افزايد.

اين مدل ساعت با نور خورشيد کار مي کند، احتياجي به تعويض باتري ندارد که بسيار به صرفه است
13. Furla Linda
ساعت زنانه رزگلد فورلا با طراحي ظريفي که دارد، نماد يک طراحي کاملا فمنيستي است. اگر به دنبال ساعتي شيک براي مراسم رسمي خود مي گرديد، ما اين مدل را به شما پيشنهاد مي دهيم.

اين مدل ساعت شيک مناسب مراسمات رسمي مي باشد
14. Burberry
اين مدل ساعت بربري کمي از مدل هاي کلاسيک قبل فاصله گرفته و با کمي خلاقيت، ظاهري مدرن به خود گرفته است. طرح چهارخانه روي صفحه آن براي بند نيز استفاده شده و همين امر، اين مدل ساعت را از ديگر مدل ها متفاوت کرده است. علاوه بر زيبايي، از کيفيت بالاي اين ساعت نيز بهره زيادي خواهيد برد.

اين ساعت کمي از مدل هاي کلاسيک فاصله گرفته و با خلاقيت، ظاهري مدرن به خود گرفته است
15. Emporio Armani
يکي از ويژگي هاي ساعت هاي آرماني ظرافت آن است. بند باريک و ظريف به علاوه صفحه اي که لوگوي سنتي آرماني روي آن حک شده، بر دست هاي هر خانمي به زيبايي خواهد درخشيد.

يکي از ويژگي هاي ساعت هاي آرماني ظرافت آن است
16. Samsung
اگر حوصله تان از ساعت هاي سنتي و قديمي سر رفته و به دنبال ساعتي هوشمند هستيد، سامسونگ پيشنهادهاي جالبي برايتان دارد. در ساخت اين ساعت هوشمند از طلاي 18 عيار استفاده شده است. شما مي توانيد علاوه بر ساعت، گوشي همراه تان را نيز با آن سينک کنيد و از ديگر امکانات اين ساعت بهره مند شويد.

در ساخت اين ساعت هوشمند از طلاي 18 عيار استفاده شده است
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس

باشگاه پیکان پوستر جالبی برای بازی با هوادار طراحی کرده است.

طرفداری | پیکان و هوادار فردا از ساعت 16:30 به مصاف هم می روند.

پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان هوادار است. این دیدار در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود. 

بازی رفت دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسیده بود. باشگاه پیکان به مناسبت بازی مقابل شاگردان مسعود شجاعی پوستر جالبی با حضور رضا عنایتی سرمربی این تیم طراحی و منتشر کرده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • صفحه اول روزنامه های 30 فروردین1403
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • نماهای دیدنی از طراحی جالب ساختمان مجلس
  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۸ فروردین
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۸ فروردین