Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:00:51 GMT

راز حفظ کردن مردها در زندگي زناشويي

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۳۳۷۴

راز حفظ کردن مردها در زندگي زناشويي

خبرگزاري آريا -

همانقدر که بشر نيازمند هوا است، زن به عشق نياز دارد و مرد به احترام‎
همانقدر که بشر نيازمند هوا است، زن به عشق نياز دارد و مرد به احترام اين مقاله به بررسي عشق و احترام در زن ها و مردها پرداخته شده است صميميت بين همسران نتيجه درک اين تفاوت است.
عشق و احترام
تحقيقات نشان داده است که مردها اگر مجبور باشند بين عشق و احترام يکي را انتخاب کنند بيشترشان ترجيح مي دهند تنها بمانند تا اينکه به آنها بي احترامي شود و از سوي ديگر اکثر خانم ها به عشق و محبت، بيشتر علاقه نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دنياي مرد ها استدلالي و زن ها احساسي است. راز صميميت ميان اين دو درک تفاوت هايشان است.
بنابراين اگر مردها و زن ها بتوانند يکديگر را به درستي درک کنند مي توانند کنار هم زندگي آرام و بي دغدغه و پر از عشق و احترام داشته باشند.
مفهوم عشق از نظر زن ها
عشق براي زن مفاهيم بسياري در بردارد. او مي خواهد بتواند به مردي که دوست دارد اعتماد کند و مطمئن شود او مي تواند برايش محيطي امن و آينده اي خوب فراهم کند و به نقاط ضعفش توجهي ندارد و درهرحال سرشار از حمايت است.
وقتي مردي تمام عشقش را نثار زني مي کند، در واقع به او اين اطمينان را مي دهد آنقدر قوي و تزلزل ناپذير است که مي تواند وفادار باقي بماند و هرگز گمراه نمي شود.
زن عشق را مي خواهد تا بدين وسيله بداند عقل مرد تحت هر شرايطي حتي مواقع سخت و بحراني خوب کار کرده و مي تواند از او هميشه حمايت کند.
از نظر زن ها، مردها بايد بتوانند روي پاي خود بايستند و از نظر مالي و عاطفي توانايي کافي داشته باشند و وقتي زني بداند که مرد زندگي اش عاشق اوست هيچ مشکلي حتي مالي نمي تواند اوضاع زندگي شان را به هم بريزد.
چگونه زن ها عشق مردي را درک مي کنند
او شنونده خوبي است
وقتي مردي به حرف هاي زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش مي کند به او ثابت مي کند که دوستش دارد.
زن ها در خانه بسيار بيشتر از مردها حرف مي زنند.
در حقيقت با صحبت کردن قصد ايجاد روابطي محکم و صميمي دارند و پيوندي عاطفي مي خواهند و گاهي اوقات هم در خصوص موضوعي مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن مي خواهند از اضطراب شان بکاهند.
اما متاسفانه مردها در اينگونه مواقع فکر مي کنند بايد مشکلي را حل کنند و راه حل ارائه مي دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگراني هايش به حال خود رها مي کنند و اين تصور را در زن به وجود مي آورند که علاقه اي در ميان نيست.
وقتي مردي شنونده خوبي است مي تواند حامي زن خود باشد و صلح و آرامش آورد.
مهرباني هاي کوچک
درک اين موضوع که هديه هاي کوچک مانند يک شاخه گل براي زن بسيار مهم است براي مرد سخت است اما اگر بداند اين هديه ها در کنار انجام دادن کارهاي هرچند کوچک چه معجزه اي مي کند لحظه اي درنگ نکرده و بدين وسيله عشق خود را به او ثابت مي کند.
حمايت عاطفي
گاهي اوقات زن ها نسبت به موضوعي بسيار حساس شده و ناراحت يا حتي عصباني مي شوند و ممکن است رفتار پرخاشگرانه اي داشته باشند.
در اينگونه مواقع مردها بايد صبور باشند و از نظر احساسي آنها را حمايت کنند.
اين کار تاثير بسيار خوبي روي زن ها مي گذارد زيرا آنها متوجه مي شوند که در هر حالتي مورد مهر و محبت مردهايشان قرار دارند.
محرم راز
گاهي اوقات پيش مي آيد که زن ها نمي خواهند از احساس خود چيزي برزبان آورند و اگر مرد زندگي اش به او اجازه دهد هرطور دوست دارد احساسش را ابراز کند، در او اين احساس را به وجود مي آورد که محرم رازي بي نظير کنار خود دارد و عشق را در وجود او به خوبي درک مي کند.

با احترام گذاشتن به مرد مي توان او را براي هميشه داشت‎
و اما راز حفظ کردن مردها
با احترام گذاشتن به مرد مي توان او را براي هميشه داشت.
مردها بيشتر از عشق به احترام زن ها نياز دارند و موارد زير چيزهايي هستند که يک مرد نياز دارد به آنها احترام گذاشته شود :
قضاوت شان
مردها به اين موضوع واقعا حساس هستند و يک مرد نياز دارد تا دانش، عقايد و تصميم هايش به رسميت شناخته شود.
اين موارد قضاوت او نسبت به زندگي و مسائل مختلف را شکل مي دهد.
بسياري از مردها دوست ندارند دانش و آگاهي شان زير سوال برود و در مورد تصميم گيري هايش بحث و جدل شود.
توانايي شان
موضوع بسيار مهم ديگري که مردها به آن خيلي اهميت مي دهند توانايي شان است.
آنها دوست دارند هميشه توانا و پيروز به نظر آيند و وقتي توانايي هايشان حتي بر سر مسائل کوچک مورد ترديد قرار مي گيرد درست مانند اين است که به آنها بي احترامي شده است.
او با خود مي انديشد اگر سر يک موضوع بي اهميت به او اعتماد ندارند پس بر سر موضوعات مهم و حياتي چه برخوردي خواهند داشت. و اينگونه رفتارها را حمل بر بي احترامي مي دانند.
احترام هنگام ارتباط
زن ها قدرتي باور نکردني در ايجاد يک ارتباط و يا نابود کردن آن را دارند و اين کار را معمولا با روش صحبت کردن با ديگران به وي‍ژه مردها انجام مي دهند.
آنها با گفتن حرفي منفي در مورد توانايي ها ي يک مرد مي توانند او را عصباني کرده و از خود برانند.
بنابراين خيلي مهم است هنگام برخورد با مردها نحوه صحبت کردن و چگونه و کجا مطرح کردن موضوعي را درنظر بگيرند.
احترام در جمع
بسياري از مردها وقتي زن مورد علاقه شان در جمع از آنها انتقاد مي کنند بسيار ناراحت شده و آن را بي احترامي مي دانند.
وقتي زني چنين کاري با مردي مي کند درست مانند اين است که او را تحقير کرده و تمام شخصيتش را لگد مال نموده است.
آنها مي خواهند اگر قرار است حرفي هم زده شود در جمع ديگران گفته نشود.
زن ها بايد هميشه محترمانه رفتار کنند حتي اگر مرد زندگي اش در جمع حضور نداشته باشد و بدانند وقتي در جمع به او احترام گذاشته و از او تعريف و تمجيد کنند از نظر آنها بهترين زن دنيا محسوب مي شوند.
همچنين وقتي زني مدام چيزي را به مردي متذکر مي شود به او اين تصور را مي دهد که غيرقابل اعتماد است و توانايي به ياد داشتن چيزي را ندارد و اين موضوع او را بسيار ناراحت مي کند.
استقلال
مردها خواهان آزادي و استقلال در زندگي هستند و هرگاه زني قصد داشته باشد اين ويژگي آنها را ناديده بگيرد دچار مشکل مي شوند.
بنابراين زماني مي توانند در کنار هم احساس شادي کنند که استقلال او را به رسميت بشناسند.
منبع: زندگي آنلاين


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد