Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-20@02:49:29 GMT

افتتاح بوستان زندگی در منطقه ۲۲

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۳۳۹۵

امتداد نیوز :با حضور نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و مدیران شهری منطقه، بوستان زندگی در مساحتی بالغ بر ۶ هزار مترمربع افتتاح و آماده بهره برداری شد.

به گزارش امتداد نیوز ، نوذرپور شهردار منطقه، با بیان اینکه ۴۰ درصد منطقه را پوشش گیاهی و فضای سبز تشکیل می دهد، افزود : با وجود فضای سبز گسترده در منطقه، متاسفانه، در محلات با کمبود پارک ها و بوستان های محلی مواجه هستیم؛ لذا توجه به گسترش و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین اولویت ها در منطقه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بسیاری از محلات منطقه می توانیم با حداقل هزینه ها و امکانات، پارک های محلی برای استفاده مردم هر محله ایجاد نماییم. البته در این زمینه در سال های قبل نیز، تلاش های زیادی انجام شده است. در همین راستا و به منظور ارتقاء و توسعه فضاهای سبز منطقه، بوستان زندگی با همکاری شهرداری ناحیه یک و معاونت خدمات شهری و محیط زیست، عمران منطقه احداث و به دیگر بوستان های محلی منطقه اضافه شد.
وی یادآورد شد: آغاز عملیات اجرایی و عمرانی این بوستان از آذرماه سال جاری کلید خورد و طبق برنامه زمان بندی شده کار ساخت و بهره برداری از آن یک ماه به طول انجامید. ضمن اینکه این پارک در گذشته کاربری جنگلی داشته و با اقدامات صورت گرفته و برای استفاده عموم از آن، به بوستان محلی تغییر کاربری پیدا کرده است.
نوذرپور خاطرنشان کرد: این بوستان در فضایی بالغ بر ۶ هزار و ۱۰۰ مترمربع در ۲۴ متری لاله، خیابان حضرت ولی عصر(عج)، احداث و آماده بهره برداری شد؛ عملیات عمرانی بوستان از جمله خاکبرداری، آب پاشی، تحکیم پهنه ، نصب المان ها و احداث معابر بوستان و … انجام و به پایان رسیده و دارای امکانات مناسب تفریحی برای استفاده کودکان و سایر شهروندان است. ضمن اینکه عملیات نصب سنگ فرش، نخاله برداری، کف پوش زمین بازی، ست وسایل بازی کودکان، ست بدنسازی،آلاچیق، نیمکن، مخازن زباله، کاشت گل و گیاه و فضای سبز با همکاری معاونت های مربوطه انجام شد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران افزود : با توجه به وجود تفرج گاه های منطقه ای و فرامنطقه ای زیادی که در منطقه وجود دارد؛ مانند بوستان آبشار، دریاچه خلیج فارس پارک چیتگر و پارک جوانمردان برای تفریح مردم تهران به خصوص در روزهای تعطیل سال بسیار مناسب است و تلاش می کنیم خدمات رسانی و مناسب سازی برای استفاده مردم از این مکان ها را توسعه دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در منطقه ۲۲ و آلودگی شهر تهران توسعه فضای سبز و کاشت درختان در بوستان ها و معابر سطح منطقه اهمیت ویژه ای دارد و اگر منصفانه نگاه کنیم شهرداری منطقه ۲۲ در حوزه توجه به فضای بصری شهر و افزایش سرانه فضای سبز تا به امروز در وضعیت قابل قبولی بوده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان