Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن پديده تيم فوتبال استقلال مشکلى از لحاظ خدمت سربازى ندارد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، بازيکن پديده تيم فوتبال استقلال مشکلى از لحاظ خدمت سربازى ندارد.
با توجه به اينکه مطرح شده مهدى قائدي بازيکن جوان تيم فوتبال استقلال که مشمول خدمت سربازي بوده با تصميم مديران استقلال در دانشگاه ثبت نام کرده و با استفاده از معافيت تحصيلي فعلا در جمع آبي هاي پايتخت ماندگار است اما يکى از مديران آبى پوش درباره اين بازيکن توضيحاتى را بيان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يکى از مديران استقلال گفت: اين بازيکن در گذشته ثبت نام خود را انجام داده و به همين دليل اصلا از ابتدا مشکلى نداشته است. قائدى قبل از اينکه به استقلال بيايد دانشجو بوده است و اگر مشکل داشت به استقلال نمى آمد.
باشگاه خبرنگاران
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود