Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:46:42 GMT

دستگیری عناصر یکی از فرقه های انحرافی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۳۶۰۹

دستگیری عناصر یکی از فرقه های انحرافی در البرز

این منبع آگاه شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرکز البرز، خاطرنشان کرد: اشراف بازرسان امور صنفی استان البرز منجر به برخورد با تخلفات چندین واحد صنفی شد که با بررسی های صورت گرفته مشخص گردید این افراد از عناصر وابسته به یکی از فرقه های انحرافی مسیحیت بوده و در تبلیغ و ترویج این فرقه فعالیت داشته اند که برخی از عناصر شاخص آنها، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با ردیابی اطلاعاتی انجام شده چند تن از عناصر وابسته به این فرقه انحرافی که اقدام به تبلیغ این فرقه در کشور کرده و از کشورهای خارجی هدایت می شدند، در استان البرز مورد ضربه قرار گرفته و دستگیر شدند.
این منبع آگاه همچنین گفت: واحدهای تجاری این عناصر که با فعالیت در زمینه برهم زدن بافت اعتقادی کشور، به تخلفات اقتصادی و قاچاق کالا نیز مبادرت داشتند، با هوشیاری بازرسان امور صنفی، پلمب شد.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد