Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال چلسی در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به ۳ امتیاز مهم خارج از خانه دست یافت.

به گزارش قدس آنلاین، هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب پی گرفته شد و در یکی از بازی ها تیم چلسی در زمین هادرسفیلد به برتری ۳ بر یک دست پیدا کرد.

تیمو باکایوکو (۲۳)، ویلیان (۴۳) و پدرو رودریگز (۵۰) در این بازی برای آبی پوشان لندنی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دپویترل در دقیقه ۹۲ یکی از این گل ها را پاسخ داد.

شاگردان کونته با این برد جمع امتیازات خود را به عدد ۳۵ رساندند اما بخاطر تفاضل گل ضعیف تر نسبت به منچستر یونایتد در رده سوم باقی ماندند.

نتایج دیدارهای سه شنبه شب به این ترتیب است:

* برنلی یک - استوک سیتی صفر
* کریستال پالاس ۲ - واتفورد یک
* هادرسفیلد یک - چلسی ۳

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین آمارهای لیگ بیست و سوم متعلق به سبزپوشان اصفهان یعنی ذوب آهن است که در این فصل از مسابقات لیگ برتر ایران نتایج بسیار عجیبی گرفته‌اند.
ذوب آهن با 33 امتیاز در میانه جدول حضور دارد و حتی در مقاطعی از این فصل توانسته بود خودش را به جمع 5 تیم برتر نزدیک کند، اما اصلی‌ترین معضل ذوبی‌ها، بازی‌های خانگی‌شان محسوب می‌شود!

ذوبی‌ها در بازی‌های خانگی این فصل از لیگ، تنها 2 برد کسب کردند و فقط صنعت نفت آبادان است که با یک پیروزی خانگی وضعیت بدتری نسبت به آنها دارد. در واقع اگر جدول بازی‌های خانگی را بخواهیم ملاک ارزیابی تیم‌ها قرار دهیم، شاگردان محمد ربیعی یکی از دو تیمی بود که به لیگ یک سقوط می‌کرد.

با این حال شاگردان ربیعی در بازی‌های خارج از خانه وضعیت بسیار متفاوت‌تری دارند و اگر بخواهیم نتایج این تیم در خارج از فولادشهر را بررسی کنیم، متوجه می‎‌شویم که با کسب 6 برد، 5 تساوی و 1 باخت هیچ تیمی، حتی سرخابی‌های پایتخت نتوانسته خود را به ذوبی‌ها نزدیک کنند.

این تیم در دیگر بازی‌های باقی مانده خود 3 بازی بسیار مهم و تاثیرگذار بر جایگاه قهرمان و قعرنشین با استقلال، فولاد و صنعت نفت آبادان خواهند داشت که می‌تواند به آنها این شانس را دهد که در خارج از خانه مقابل این سه تیم، نتایج قابل توجهی بگیرد.

تیم نکونام اکنون به عنوان یک تیم بدون باخت در بازی‌های خانگی، در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر تیمی قرار خواهد گرفت که جز سپاهان به هیچ تیمی در خارج از خانه راه نداده و این اتفاق قطعا برای سرخپوشان می‌تواند حائز اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم