Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در يک هفته گذشته موج اعتراضات فقط به دولت آمريکا و رژيم صهيونيستي ختم نشد و شهروندان فلسطيني به خيانت رژيم آل سعود هم اعتراض کردند.
به گزارش مشرق، پس از تصميم ترامپ براي به رسميت شناختن بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي و انتقال سفارت خانه آمريکا به اين شهر، شهروندان فلسطيني در مناطق مختلف کرانه باختري و نوار غزه به اين تصميم اعتراض کردند و با نظاميان صهيونيست درگير شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در يک هفته گذشته موج اعتراضات فقط به دولت آمريکا و رژيم صهيونيستي ختم نشد و شهروندان فلسطيني به خيانت رژيم آل سعود هم اعتراض کردند و شعار هاي ضد سعودي در مناطق مختلف به گوش رسيد.

نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي در روزهاي گذشته با شليک گلوله به اعتراض هاي فلسطيني واکنش نشان دادند و در جريان حملات وحشيانه آنان تاکنون 6 تن از شهروندان در کرانه باختري و نوار غزه به شهادت رسيدند و صدها تن ديگر مجروح شدند.

محمود المصري،( 30 ساله)، ماهر عطاالله ( 54 ساله)، عبدالله العطل ( 28 ساله) از گردان االقسام و محمد الصفدي ( 30 ساله) از گردان القسام ، 4 شهروندي به شمار مي آيند که در جريان حملات صيهونيست ها به شهادت رسيده اند.
براساس اعلام منابع ميداني تاکنون هزار و 632 نفر از فلسطيني ها در جريان درگيري با نظاميان صهيونيست مجروح شده اند؛ هزار و 327 تن از مجروحان فلسطيني از اهالي کرانه باختري هستند.

305 تن ديگر از فلسطني ها با شليک گلوله هاي پلاستيکي زخمي شده اند و 962 تن ديگر به دليل استنشاق گازهاي سمي به بيمارستان ها منتقل شده اند؛ 17 تن ديگر هم در جريان هدف قرار گرفتن شدن توسط گلوله هاي سمي زخمي شده اند.
براساس اطلاعاتي که منابع ميداني فلسطيني در اختيار سرويس جهان مشرق قرار داده اند، 28 تن از شهروندان هم به صورت مستقيم با شليک گلوله هدف قرار گرفته شدند. 15 فلسطيني هم در اثر سوختگي، سقوط از ساختمان و زير گرفته شدن توسط خودروهاي صهيونيست ها مجروح شدند.

به گزارش مشرق، در يک هفته گذشته، 305 تن از شهروندان فلسطيني در نوار غزه هم در جريان درگيري ها مجروح شده اند؛ در جريان درگيري ها 64 تن به صورت مستقيم توسط شليک گلوله هدف قرار گرفته شده اند.

يک منبع ميداني در نواره غزه در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: 111 تن ازشهروندان با گلوله هاي پلاستيکي و 119 تن ديگر با شليک گازهاي سمي در نوار غزه زخمي شده اند؛ در جريان حملات جنگنده هاي رژيم صهيونيستي هم 11تن از فلسطيني ها در نوار غزه هدف قرار گرفته شده اند.
وي افزود: تاکنون مراکز درماني در نوار غزه مداواي 222 تن ازشهرونداني را که در جريان حملات صهيونيست ها هدف قرار گرفته شده اند را به طور کامل انجام داده اند؛ اين منبع ميداني خاطرنشان کرد: حال 4 تن از مجروحان وخيم گزارش شده است.
مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4
صبح امروز هم نظاميان صهيونيست به خوابگاه دانشجويان در شهرک « بريزين» در کرانه باختري حمله کردند؛ در جريان حملات خسارت هاي به خوابگاه دانشجويان وارد شد و شماري از دانشجويان هم مجروح شدند.
عصر امروز هم دو تن از نيروهاي گردان « سرايا القدس» جنبش جهاد اسلامي به نام هاي « حسين نصرالله و مصطفي السلطان» در جريان حملات جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به منطقه المنشيه در شمال شهر ب« يت لاهيا» ( شمال شهر غزه) به شهادت رسيدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)تهدید کرد در صورتی که ارتش صهیونیستی تصمیم به حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه بگیرد، با شکست روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در صفحه این جنبش در تلگرام نوشت: آنها ما را تهدید به حمله به رفح می‌کنند، ما به آنها قول شکست می‌دهیم.

به نقل از آناتولی، اظهارات این مقام حماس همزمان با مذاکرات غیرمستقیم در قاهره برای دستیابی به توافق تبادل اسرا و آتش‌بس در نوار غزه است.

در عین حال منابع برجسته مقاومت فلسطین روز شنبه به المیادین گفتند که مذاکرات «به دلیل امتناع رژیم صهیونیستی از پایبندی به آتش‌بس دائمی» با یک مانع بزرگ روبه‌رو است.

این منابع به المیادین توضیح دادند که حماس «اصرار دارد که هیچ توافقی بدون متن صریح در مورد آتش‌بس را نمی‌پذیرد».

این پس از آن مطرح شد که یک منبع برجسته در جناح‌های فلسطینی به المیادین تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دولت اشغالگر و رهبران آن «همیشه مذاکرات را خنثی می‌کنند».

وی اشاره کرد که «نتانیاهو سرسخت است و علاقه‌ای به این مذاکرات ندارد و بازگشت اسیران و خواسته‌های خانواده‌هایشان و جهان را برای توقف جنگ نسل کشی به چالش می‌کشد.

این منبع خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، رهبری مقاومت در چارچوب دستیابی به توافقی که خواسته‌های مردم فلسطین برای توقف همه جانبه تجاوز و خروج کامل نیروهای اشغالگر از خاک فلسطین را برآورده می‌کند، انعطاف زیادی از خود نشان می‌دهد.

این منبع به المیادین افزود: مقاومت با چارچوب ارائه شده از سوی میانجی‌ها در راستای دستیابی به توافق و یک معامله جدی برخورد مثبت داشت.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات بین رهبری مقاومت ثابت است و رایزنی‌ها و مذاکرات با میانجی‌ها برای رسیدن به توافق جدی و واقعی ادامه دارد، تاکید کرد که تهدیدات اشغالگران در مورد رفح «نه اراده ملت فلسطین و مقاومت آنها را می‌شکند و نه رهبری مقاومت را در مذاکرات مطیع می‌کند، بلکه موضع آن همچنان قاطع است».

این منبع به المیادین تاکید کرد که «مقاومت برای حفاظت از مردم فلسطین و مقابله با تجاوزات آماده است» و افزود: «جهان باید اشغالگری فاشیستی را مهار و نسل‌کشی را متوقف کند.»

در همین راستا، هیئت حماس اوایل روز شنبه وارد مصر شد تا درباره سند پیشنهادی طرف اسرائیلی برای توافق مذاکره کند.

رسانه‌های مصری گزارش دادند هیئتی از حماس به رهبری خلیل الحیه برای مذاکرات نهایی وارد قاهره شد و از پیشرفت قابل توجه در مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه خبر می‌دهند.

دوحه در کنار قاهره و واشنگتن نقش میانجی را در مذاکرات با هدف دستیابی به توافق مبادله اسیران صهیونیست با اسرای فلسطینی و آتش‌بس در نوار غزه بین تل‌آویو و حماس بر عهده دارد.

دست کم ۹۵۰۰ زندانی فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر به سر می‌برند.

حماس خواستار توافقی است که شامل پایان دادن به خصومت‌ها، خروج کامل ارتش صهیونیستی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و تبادل واقعی اسیران صهیونیست با اسرای فلسطینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟