Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سه تیم ارزیاب از شهرستان راور، یک تیم کوهستان کرمان و تیمی از پایگاه چترود به مناطق زلزله زده هجدک راور اعزام شدند افزود: ارزیابی مناطق زلزله زده شهرستان کرمان برای بررسی خسارات احتمالی از دقایقی بعد از وقوع زلزله آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون خسارتی از زمین لرزه هجدک راور گزارش نشده است تصریح کرد: بامداد امروز چهارشنبه 140 چادر، 190 کیلو پلاستیک، والور، هیتر و امکانات اولیه در اختیار مردم این مناطق قرار گرفته است و امکانات به اندازه کافی در مناطق زلزله زده موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: گردنه خراسانی در نزدیکی منطقه هجدک شهرستان راور محل دپو اقلام امدادی جمعیت هلال احمر است و در صورت نیاز، به مردم اهدا می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: تمام شهرواندان آرامش خود را حفظ کنند و در نقطه ای پناه بگیرند زیرا بسیاری از تلفات پس از زلزله بر اثر فرار و ترس از زلزله اتفاق می افتد.
زلزله ای با بزرگی 6.1 ریشتر بامداد امروز چهارشنبه هجدک در استان کرمان را لرزاند و این زمین لرزه پس لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر داشته است.
زلزله بامداد امروز چهارشنبه هجدک راور در کرمان نیز احساس شد و مردم را به خیابانها کشاند.
ساعت 12 و 13 دقیقه ظهر امروز نیز زلزله ای با بزرگی 6.2 ریشتر هجدک را لرزاند.
دو هفته گذشته نیز زلزله 6.1 ریشتری هجدک واقع در شهرستان راور را لرزاند.
این زمین لرزه ها موجب مصدوم شدن برخی از مردم کرمان و راور به دلیل ترس ناشی از وقوع زلزله شده و برخی از ساختمانهای قدیمی را نیز تخریب کرده است.
هجدک در 80 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل