Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایذه در مجلس جزئیات جلسه نمایندگان خوزستان با جهانگیری، برخی وزرا و رئیس سازمان محیط زیست را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس سازمان محیط زیست مسائل محیط زیستی را سیاسی کرده است، اظهار داشت: آقای کلانتری بحث‌های کارشناسی حداقلی که در موضوعات محیط زیستی وجود داشت را رها کرده و با نگاه سیاسی به بسیاری از جاهایی که نباید مجوز می‌دهد و به جاهایی که باید مجوز بدهد، مجوز نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر بنده آقای کلانتری آمده که محیط زیست ایران را در جهت منافع سیاسی، گروهی، سازمانی و یا استان‌های خاصی ببرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک به نامه محرمانه کلانتری به جهانگیری اشاره کرد و گفت: آقای کلانتری در این نامه صحبت‌های غیر کارشناسی را مطرح کرده بود مبنی بر اینکه خوزستان کمبود آب نداشته و نیاز به آب ندارد لذا می‌توان آب کارون را به استان‌ها و شهرهای دیگر منتقل کرد.

خادمی با تاکید بر اینکه بسیاری از شهرها و روستاهای استان خوزستان دچار کمبود آب آشامیدنی هستند، ادامه داد: تاکنون نوشتن چنین نامه‌ای آن هم از سوی یک مسئول محیط زیستی سابقه نداشته است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته(دوشنبه ۲۰ آذر) شورای اداری استان با حضور جهانگیری، اردکانیان و حجتی و نمایندگان خوزستان که خود او نیز حضور داشته است، خاطرنشان کرد: پس از ورود کلانتری به جلسه نمایندگان خوزستان از وی سوال کردند که شما براساس چه استدلالی این نامه را نوشتید که وی گفت این نظر بنده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس ادامه داد: نمایندگان عنوان کردند زمانی که شما به عنوان رئیس سازمان محیط زیست بدون هیچ استدلالی نامه محرامانه‌ای را می‌نویسید، فرض بر این است که هر چیزی می‌گویید درست است و این اتفاق باید بیفتد که در نتیجه اگر این اقدام انجام شود چندین استان کشور نابود می‌شوند.

خادمی با بیان اینکه وی پاسخ درستی به نمایندگان نداد، گفت: در این جلسه رئیس سازمان محیط زیست ادبیات زشتی را به کار می‌برد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه در این جلسه کلانتری با لبخند خطاب به نمایندگان خوزستان می‌گفت که مگر من خانم ابتکار هستم، من کلانتری هستم، گفت: در نهایت نمایندگان جلسه شورای اداری استان را ترک کردند.

خادمی تصریح کرد: در این جلسه معتمدین استان از نمایندگان خوزستان دفاع کردند و حق را به نمایندگان دادند.

در این جلسه هدایت‌الله خادمی نماینده نماینده ایذه و باغملک،عباس پاپیزاده نماینده دزفول، مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان، ساعدی نماینده دشت آزادگان و همچنین ظاهری نماینده مسجد سلیمان حضور داشتند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!

با دستگیری 3 متهم یک پرونده جنایی ماجرای قتل 30 هزار تومانی در کباب فروشی لو رفت. 

به گزارش خراسان، شب بیست وهشتم فروردین نزاعی هولناک در کبابی هاشمیه بولوار رسالت مشهد،هنگامی رخ داد که جوانی حدود24 ساله برای صرف کباب وارد کباب فروشی شد اما با ادعای طلب 30 هزار تومانی با پسر مرد کباب فروش به مشاجره پرداخت.

این مشاجره لحظاتی بعد با ورود عموی جوان مشتری به نزاعی هولناک کشید و چند نفر از طرفین به درگیری خونینی پرداختند .دراین میان جوان 24 ساله با وارد آمدن ضربه جسم سخت به ناحیه سر نقش بر زمین شد و نفس هایش به شماره افتاد.

دقایقی بعد این جوان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت و تحت درمان قرارگرفت اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و او چندین ساعت بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت جسم سخت جان خود را از دست داد.

در حالی که خورشید بیست و نهم فروردین بر آسمان شهر می تابید،قاضی «محمود عارفی راد»برای بررسی این ماجرای جنایی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شد ودستورات ویژه ای را برای دستگیری عاملان این نزاع مرگبار به گروه تخصصی کلانتری خواجه ربیع مشهد صادر کرد.

با این دستورات قضایی بی درنگ،تحقیقات آغاز و مشخص شد که نزاع مذکور به دلیل ادعای طلب 30 هزار تومانی مشتری از پسر کباب فروش رخ داده است ،این بود که گروه عملیاتی با نظارت مستقیم سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع)و با بهره گیری از تجربیات قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد،وارد عمل شدند و روز گذشته 3 متهم این پرونده جنایی را دستگیر کردند.

در همین حال قاضی ویژه قتل عمد مشهد با تقدیر از عملکرد سریع و قاطع نیروهای عملیاتی کلانتری خواجه ربیع و به ویژه ستوان یکم خدادادی(افسرتجسس)که به دستگیری عاملان این نزاع مرگبار انجامید گفت:در مراحل اولیه تحقیقات،ادعاهایی در ارتباط با استفاده از چاقو یا چوب در نزاع مذکور مطرح شده است. قاضی عارفی راد تصریح کرد: انگیزه وقوع نزاع هم طلب 30 هزار تومانی مشتری کبابی بیان می شود اما هنوز تحقیقات تخصصی در این باره صورت نگرفته است وبررسی ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند