Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ثروتمندان اکثرا خودروهایی خاص و گاها سفارشی سوار می‌شوند اما هنگامی که علاقه بیش از حد به خودرو داشته باشند، تبدیل به کلکسیونر می‌شوند. در این گزارش مجموعه داران معروف خودرو معرفی می‌شوند:

5- موکش آمبانی موکش آمبانی یک تاجر نفت و میلیاردر هندی است. او علاقه بسیار زیادی به خودروهای اروپایی دارد و در مجموع 170 خودرو در کلکسیون خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر این خودروها لوکس و اسپرت هستند مانند بنتلی، بوگاتی و مرسدس بنز. از شاخص‌ترین خودروهای این مجموعه می‌توان به مرسدس مایباخ 62، مرسدس بنز کلاس S، بنتلی فلایینگ اسپر و رولز رویس فانتوم اشاره کرد. 4- کِن لینگنفلتر یک تاجر با نفوذ آمریکایی و همچنین یک تیون کننده مشهور محصولات شرکت جنرال موتورز. به گفته خودش، او هر چیزی که به خودرو مربوط می‌شود را دوست دارد. او در حال حاضر بیش از 150 خودرو دارد که 20 عدد از آن‌ها لامبورگینی هستند. در مجموعه لینگنفلتر می‌توان نسخه‌های خاصی از شورولت کروت، فورد ماستنگ و پورشه نیز پیدا کرد. او همچنین یک گاراژ 40 هزار متری دارد که محصولات شرکت جنرال موتورز را تیون می‌کند. 3- جی لنو جی لنو یک کمدین مشهور آمریکایی است که در حال حاضر، به دلیل علاقه بسیار زیاد به خودرو یک برنامه تلویزیونی درباره خودرو دارد. او دارای یکی از بهترین و مشهورترین مجموعه‌های خودروهای کلاسیک است. او بیش از 200 خودرو در مجموعه خود دارد که برخی از مشهورترین‌های آن‌ها بیکر الکتریک 1909، بنتلی eight-lighter 1931، رولز رویس فانتوم 1934 و هیسپانو سویزا 1925 است. علاوه بر این‌ها، او 25 خودرو مسابقه‌ای قدیمی نیر دارد. ارزش تقریبی مجموعه اوچیزی حدود 350 میلیون دلار است. 2- شیخ حامد بن حمدان ال نهیان شیخ حامد که یکی از فرزندان میلیاردر خانواده سلطنتی ابوظبی است که به دلیل داشتن 7 مرسدس بنز کلاس S در هفت رنگ مختلف، به شیخ رنگین کمان معروف است. از دیگر خودروهای معروف این مجموعه می‌توان به یک دستگاه پیکاپ مرسدس بنز و یک داج پاور واگن 6 تنی اشاره کرد. 1- حسن ال بولکیا (سلطان برونه‌ای) حسن ال بلکیا ملقب به سلطان برونه‌ای با داشتن 7000 دستگاه خودرو بزرگ‌ترین مجموعه دار خودرو در جهان محسب می‌شود. سرمایه کنونی او چیزی حدود 20 میلیارد دلار است و از جمله خودروهای معروف مجموعه او می‌توان به 250 عدد ب ام و، 574 مرسدس بنز، 452 فراری، 179 جگوار، 382 بنتلی و 134 کونیگزگ اشاره کرد.



منبع: خودروکار

401

خودرو خودروسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت جنرال موتورز مرسدس بنز

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ٬ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024» (اتوکِینای چین 2024) از 6  تا 15 اردیبهشت 1403 در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می شود که فضایی به وسعت کل 230,000 متر مربع را پوشش خواهد داد.
 
در این نمایشگاه 117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  
 
چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برندهای شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 
 
در ادامه این مطلب گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم را از اولین روز نمایشگاه خودروی پکن مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس