Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا طالبی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری 25‌امین دوره از مسابقات قرآن بسیج استان مرکزی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور متسابقین از نواحی 12 گانه بسیج استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تعداد 100 متسابق در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های مختلف قرآنی به غیر از اذان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله تصریح کرد: منتخبین این دوره از مسابقات به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن بسیج که بهمن‌ماه به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: این مسابقات پنجشنبه، 23 آذرماه دو بخش خواهران و برادران در مسجد امام حسین(ع) و سالن جلسات سپاه روح‌الله استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی فرمانده سپاه روح‌الله استان برگزار و از نفرات برتر این دوره از مسابقات تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی