Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو کميته فني استقلال تأکيد کرد که وينفرد شفر نمي‌خواهد خداي ناکرده اشتباهي در ليست تيمش کند. محمد نوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره پيش‌بيني‌اش از رتبه استقلال در نيم فصل دوم اظهار داشت: استقلال با آمدن شفر، روند رو به رشدي داشته است. بازيکنان کارهاي ترکيبي را خوب انجام مي‌دهند، در فاز حمله خوب پيش مي‌روند، اما تمام کننده نداريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازي با سپاهان روحيه خوبي به بازيکنان داد. اگر مهاجم ششدانگ بياوريم، شرايط بهتر مي‌شود و مطمئن هستم استقلال مي‌تواند جزو مدعيان قرار بگيرد.
وي در مورد پيشنهاد باشگاه ذوب‌آهن به سجاد شهباززاده گفت: بازيکنان ورودي و خروجي مشخص نشده و هنوز شفر نگفته که شهباززاده را نمي‌خواهد. بازي شهباززاده را مي‌پسندم، اما او مشکل روحي - رواني داشت و نتوانست در نيم فصل اول عملکرد خوبي داشته باشد. اگر شفر روي شهباززاده نظر داشته باشد، فرصت دوباره براي او خواهد بود، اگر هم نداشته باشد، به هر تيمي برود، جزو خوب‌هاي آن تيم مي‌شود. شفر در حال بررسي بيشتر است تا اشتباهي در ليست ورود و خروجش نکند. او مربي حرفه‌اي است و همينطوري کاري را انجام نمي‌دهد. اگر قرار باشد خروجي داشته باشد، با مطالعه خواهد بود.
بيشتر بخوانيد: دزد به يک استقلالي زد!
عضو کميته فني استقلال در رابطه با وضعيت مجتبي جباري تصريح کرد: خيلي در جريان موضوع او و باشگاه نيستم. جباري بازيکن خوب استقلال بوده و هر چيزي که صلاح خودش و باشگاه است، بايد انجام شود.
نوري در رابطه با رفتار يعقوب کريمي در تمرينات و همچنين توهين به خبرنگار گفت: بازيکني که پيراهن استقلال را بر تن مي‌کند، بايد بداند اين پيراهن ارزش دارد و بايد بداند کجا بازي مي‌کند. بازيکنان بايد بدانند چه کساني اين پيراهن را برتن مي‌کردند. نه کريمي و نه هيچ بازيکن ديگري حق توهين را ندارد. شما ببينيد شهباززاده چقدر با اخلاق است. استقلال جاي اين بازيکنان است. هر کسي به غير از کريمي هم باشد، حق توهين کردن ندارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال