Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:44:47 GMT

پاکستان به حمایت خود از فلسطین ادامه خواهد داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۲۴۶

پاکستان به حمایت خود از فلسطین ادامه خواهد داد

فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با سفیر فلسطین در اسلام آباد اعلام کرد که کشورش همچنان بر سر موضع خود در حمایت از فلسطین باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اکسپرس نیوز، ژنرال «قمر جاوید باجوه» فرمانده ارتش پاکستان با سفیر فلسطین در این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار که در «راولپندی» مقر نیرو های زمینی ارتش پاکستان صور ت گرفت اعلام کرد که پاکستان خواهان حل مسئله فلسطین است و بر سر موضع خود برای حمایت از این کشور خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارتش پاکستان در ادامه تاکید کرد که اسلام آباد علاوه بر تلاش برای حل مسئله کشمیر خواهان حل مسئله فلسطین نیز هست و حمایت از فلسطین از نظر سیاسی و اخلاقی جنبه یکسانی با حمایت از مسئله کشمیر برای مردم و دولت پاکستان دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد

مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد و گفت: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین